تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
12

اداره آگاهی بخش دهدز افتتاح شد

  • کد خبر : 49281
  • 06 مهر 1395 - 6:07
اداره آگاهی بخش دهدز افتتاح شد

اداره آگاهی بخش دهدز ظهر امروز  با حضور بخشدار، رییس کلانتری و شورای اسلامی این شهر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی عصر ایذه، بخشدار دهدز دراین خصوص عنوان کرد: دهدز به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص به یک گلوگاه تبدیل شده است و نیاز به اداره آگاهی دراین منطقه به شدت احساس می شد.

حجت الله خسروی افزود: تا قبل از تاسیس اداره آگاهی دراین منطقه تمام پرونده ها برای رسیدگی به شهرستان ایذه منتقل می شد که علاوه بر ایجاد هزینه خطرات جاده ایذه به دهدز نیز وجود داشت و اکنون تاسیس اداره آگاهی در دهدز این مشکلات را کاهش داده است.

وی متذکر شد: برای احداث ساختمان اداره آگاهی پیگیر هستیم و در اولین فرصت این امر تحقق می یابد.

 

فرماندهی انتظامی بخش دهدز نیز در در ادامه با بیان اینکه افتتاح اداره آگاهی در دهدز برای این منطقه مزایای فروانی دارد، اظهار داشت: وجود یک آگاهی مستقل برای بخش دهدز می تواند مشکلات ناشی از طی کردن مسافت های طولانی، را کاهش دهد و باعث شود در این مجموعه رسیدگی به پرونده های مرتبط با بخش دهدز با سرعت بیشتری انجام شود.

طاهری درپایان افزود: افتتاح اداره آگاهی دهدز موجب ایجاد امنیت و آسایش شهروندان و رعب وحشت برای مجرمین شده و باید از همه عزیزان به خصوص بخشدار و قاضی محترم شهر دهدز که در امر استقرار اداره آگاهی تلاش کردند تشکر کرد.

در انتهای این برنامه سروان پیام رییس اداره آگاهی دهدز، در این باره عنوان کرد: دراین مدت زمان کوتاه که اداره آگاهی به دهدز تعلق گرفته درمیان مجرمین رعب ووحشت ایجاد شده ومیزان جرایم درمنطقه کاهش چشمگیری داشته و به سرعت مجرمین را شناسایی و دستگیر کرده ایم.

سروان پیام در انتها با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان بکار خواهم گرفت، گفت:  از مجموعه ای دوستان بزرگواری که برای استقرار اداره آگاهی در بخش دهدز تلاش کردند سپاسگزارم.

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=49281

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.