تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
2

از شایعه واقعیت تا ماجرای قدمگاه امیرالمومنین(ع) ایذه

  • کد خبر : 50156
  • 20 آذر 1395 - 16:17
از شایعه واقعیت تا ماجرای قدمگاه امیرالمومنین(ع) ایذه

چند روزی است که شایعه‌ای مبنی بر اداعای مالکیت یک شخص بر قدمگاه امیرالمومنین(ع) ورودی ایذه در فضای مجازی شهرستان پیچیده است.

چند روزی است که شایعه‌ای مبنی بر اداعای مالکیت یک شخص بر قدمگاه امیرالمومنین(ع) ورودی ایذه در فضای مجازی شهرستان پیچیده است.

 

به گزارش عصر ایذه، در متن این شایعه آمده است که فردی ادعای تصرف این جایگاه آنهم منصوب به قبر پدربزرگش را دارد ، در راستای شفاف سازی این موضوع خبرنگار عصر ایذه به گفت و گو با رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایذه پرداخت.

 

حجت الاسلام قدرت الله گودرزی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایذه در گفت و گو با خبرنگار عصر ایذه ضمن تکذیب این شایعه، اظهار کرد: تاکنون هیچ معارضی برای قدمگاه امیرالمونین (ع) پیدا نشده وشکایتی هم صورت نگرفته است و این ادعا یک شایعه بیش نیست.

وی با بیان این نکته که دلیل این شایعات را نمی‌دانم افزود: اصلا قبری در این مکان وجود ندارد که کسی بخواهد ادعایی در این مورد مطرح کند.

گودرزی تاکید کرد: سند تک برگ این مکان مذهبی به متراژ ۷۴۲ متر مربع و به نام « قدمگاه امیر المونین (ع)» گرفته شده است، علاوه بر این قدمگاه، برای ۱۲ مکان مذهبی دیگر شهرستان نیز سند تک برگ گرفته شده است تا از هرگونه تعرضی در امان باشند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایذه در پایان گفت: همشهریان محترم نباید با نشر و‌ قبول بدون تحقیق به چنین شایعاتی دامن بزنند و برای آگاهی از اصل هر خبری بهتر است از طریق منابع موثق و خبرگزاری های تایید شده به صحت خبر پی ببرند.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=50156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام وقت بخیر
    من هر چه قدر تحقیق کردم چیزی درباره ورود امیرالمؤمنین به ایران پیدا نکردم . برای چه نام ابن زیارتگاه قدمگاه امیرالمومنین نام گرفته .
    سپاس

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.