تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
6

استقلال به دنبال لغو بازی روز جمعه با سپاهان

  • کد خبر : 5982
  • 06 بهمن 1393 - 13:25

عصر ایذه: سخنگوی باشگاه استقلال ادعا می‌کند که باشگاه استقلال که ملی‌پوشان زیادی در تیم‌ملی داشته، نمی‌ تواند روز جمعه […]

عصر ایذه: سخنگوی باشگاه استقلال ادعا می‌کند که باشگاه استقلال که ملی‌پوشان زیادی در تیم‌ملی داشته، نمی‌ تواند روز جمعه برابر سپاهان به میدان برود.

 

 

 به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل  از ورزش سه ، سعید افجه ای در این باره به گفت: خانواده استقلال از سازمان لیگ می‌ خواهند که عادلانه و حرفه ای به این موضوع نگاه کنند. استقلال ۵ بازیکن در تیم‌ملی دارد و شما فراموش نکنید که بازیکنان ما کاملا جدید شده اند و زمان می‌ برد که بازیکنان ملی‌پوش با آنها هماهنگ شوند.

او ادامه داد: پرواز ۱۰ ساعت به بالا باعث می‌ شود تا بدن بازیکنان شب و روزشان را گم کنند و حداقل به ۴، ۵ روز زمان نیاز است تا آنها بتوانند خودشان را با ساعت ایران هماهنگ کنند. منطقی این است که بازی های لیگ همان پنجشنبه و جمعه هفته آینده شروع شود تا باشگاه ها متضرر نشوند.

سخنگوی باشگاه استقلال می‌ گوید همانطور که تیم‌ملی ۱۰ روز زودتر به استرالیا رفت، همین قانون هم باید برای شروع لیگ رعایت شود: تیم‌ملی برای اینکه اختلاف ساعت استرالیا با ایران زیاد است، ۱۰ روز زودتر به استرالیا رفت. همین مساله هم باید برای باشگاه ها در نظر گرفته شود.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=5982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.