تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
8

اصناف قهرمان رقابت‌های فوتسال ادارات ایذه «جام فجر» شد

  • کد خبر : 50765
  • 21 بهمن 1395 - 9:44
اصناف قهرمان رقابت‌های فوتسال ادارات ایذه «جام فجر» شد

شب گذشته در دیدار پایانی مسابقات فوتسال ادارات ایذه، اصناف با شکست آموزش عشایر در ضربات پنالتی، به مقام قهرمانی رسید.

شب گذشته در دیدار پایانی مسابقات فوتسال ادارات ایذه، اصناف با شکست آموزش عشایر در ضربات پنالتی، به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش عصر ایذه، این دور از رقابت ها به همت بسیج ادارات ایذه با شرکت ۲۰ تیم از ادارات مختلف شهرستان، اواخر دی ماه آغاز شد.

پس از پایان دور مقدماتی، تیم های: آب و فاضلاب شهری ➖ آموزش و پرورش ایذه، اداره برق ایذه ➖ کارمندان بانکهای ایذه، آموزش عشایر ایذه ➖ تاکسی رانی ایذه، نظام مهندسی ایذه  ➖ اصناف ایذه به دور حذفی راه یافتند.

پس از برگزاری دیدارهای حذفی،  در ادامه این بازی ها و در مرحله نیمه نهایی امروز، آموزش و پرورش عشایر با شکست آموزش و پرورش ایذه در ضربات پنالتی راهی فینال شد، اصناف نیز با غلبه بر بانک مسکن پای دیگر دیدار نهایی این دوره از رقابت ها شد.

 


شب گذشته در دیدار فینال این دوره از رقابت ها، ابتدا آموزش و پرورش عشایر به گل رسید و در دقایق آخر تیم اصناف گل مساوی را به ثمر رساند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

 

در ضربات پناتی اصناف تیم خوب آموزش و پرورش عشایر را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید، آموزش و پرورش ایذه نیز با نتیجه ۴بر۳ بانک مسکن را شسکت داد و مقام سوم را از آن خود کرد.

 

 

 

تیم تاکسی رانی هم به عنوان تیم اخلاق برگزیده شد.

 

مهدی خسروی مسئول برگزاری این رقابت ها در گفت و گو با خبرنگار عصر ایذه، اظهار کرد: سومین دوره مسابقات فوتسال بسیج ادارات ایذه تحت عنوان جام فجر، با نظم بسیار خوبی برگزار شد.

 

وی اضافه کرد: هدف برگزاری این مسابقات ایجاد نشاط و ترویج ورزش در بین کارکنان ادارات و نهاد های ایذه است که خوشبختانه این دوره با استقبال بسیار خوبی مواجه شدیم.

 

مسئول تربیت بدنی حوزه ادارات ایذه تاکید کرد: در همین رقابت ها، استعداد های خوبی کشف شد که می شود در قالب تیم ادارات شهرستان در مسابقات استانی و کشوری هم شرکت کرد.

 

 

خسروی در پایان با بیان اینکه در سال آینده نیز برنامه های ورزشی مختلفی برای ادارات ایذه داریم، گفت: از فرمانده بسیج ادارات، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس هیئت فوتبال، کمیته داوری، داوران زحمتکش، ادرات شرکت کننده و سایر عزیزانی که در برگزاری هر چه بهتر این دروه از رقابت ها همکاری کردند، تشکر و قدردانی می کنم.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=50765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.