تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5

افتتاح نمایشگاه از خاک تا افلاک در شهرستان ایذه

  • کد خبر : 6504
  • 12 بهمن 1393 - 6:10
افتتاح نمایشگاه از خاک تا افلاک در شهرستان ایذه

عصر ایذه: نمایشگاه از خاک تا افلاک به همت دبیران و دانش آموزان دبیرستان دخترانه حضرت زینب (س)  با هدف […]

عصر ایذه: نمایشگاه از خاک تا افلاک به همت دبیران و دانش آموزان دبیرستان دخترانه حضرت زینب (س)  با هدف نشان دادن آرمان های انقلاب و نمایش تمام فعالیت های فرهنگی و علمی انقلاب اسلامی صبح امروز مصادف با آغاز دهه فجر با حضور مسئولین شهرستان افتتاح شد.

 


به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه، خانم لجم اورک دبیر اجرایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه به گونه ای طراحی شده که ابتدا از درب ورود با راهرو تاریکی مواجه می شوید که عکس هایی از دوران رژیم طاغوتی بوده و بعد کم کم به راهرو دوم و اوایل انقلاب و دستاوردها و راهپیمای های مردم برخورد میکنید و راهرو سوم جنگ تحمیلی به تصویر کشیده شده و در نهایت هم ماکتی از دستاورد هسته ای و تصاویر شهدا هسته ای به معرض دید عموم بازدید کنندگان قرار داده شده.
خانم سلیمانی معاون دبیرستان حضرت زینب (س) گفت: درب این نمایشگاه رو به تمام دانش آموزان این شهرستان باز است و دانش آموزان میتوانند از تمامی بخش های این نمایشگاه دیدن کنند.

 

نقل قول مسئولین بعد از بازدید از نمایشگاه

آذرشب رئیس آموزش پرورش ایذه: آثار نمایشگاه یادآور خاطرات و رشادت های ملت شریف ایران در ادوار مختلف است که به زیبایی و با هنرمندی دانش آموزان به تصویر کشیده شده است.

حاج آقا قندعلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی: علی رغم توطئه دشمنان مبنی بر تغییر باور جوانان، باور جوانان همواره یک باور انقلابی و دینی است.

سرهنگ بابا احمدیان فرمانده سپاه ناحیه ایذه: در این نمایشگاه سیر تحولات انقلاب بسیار زیبا و با فلسفه در قاب هنر به تصویر کشیده شده است.

نوروزی رئیس اداره سواد آموزی: دستاوردهای انقلاب بسیار مفید و ارزنده در این نمایشگاه عرضه شده است.

صیدالی رئیس اداره ارشاد اسلامی: در این نمایشگاه قرار است فرهنگ و دستاوردهای انقلاب به دانش آموزان نشان داده شود پس چه چیزی بهتر از هنر نقاشی و عکس و هنرهای تجسمی که میتواند به بهترین شکل ممکن در ذهن دانش آموزان نقش ببندد.

شایان ذکر است این نمایشگاه همراه با زنگ دهه فجر افتتاح شد و تا پایان دهه فجر برپاست.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=6504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ش مثل شهید ش مثل شهرام(شهرام شهید شهادتت مبارک)

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.