تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024
8

افزایش سرقت‌ها و زورگیری‌ در ایذه

  • کد خبر : 5618
  • 26 دی 1393 - 12:31
افزایش سرقت‌ها و زورگیری‌ در ایذه

عصر ایذه: فرماندار ایذه با اشاره به وضعیت نا‌مناسب این شهرستان ‌گفت: ایذه از نظر داشتن امکانات و بودجه مناسب […]

عصر ایذه: فرماندار ایذه با اشاره به وضعیت نا‌مناسب این شهرستان ‌گفت: ایذه از نظر داشتن امکانات و بودجه مناسب دچار مشکل است.
13930820000666_PhotoA

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه، جلسه شورای اداری این شهرستان شب  گذشته به ریاست جهانبخش قلاوند فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد.

جهانبخش قلاوند با گرامی‌داشت ۲۵ دی‌، به‌عنوان سالروز انجام عملیات کربلای ۵ از رشادت‌های رزمندگان این شهرستان در دوران هشت سال دفاع مقدس سخن گفت و یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.

وی با اشاره به دلاورمردی‌های رزمندگان در جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: پس از عملیات نا‌موفق کربلای ۴ در دوران جنگ تحمیلی، رزمندگان در عملیات کربلای ۵ توانستند با شکستن دژها و خاکریزهای دشمن عدم موفقیت در عملیات قبل را جبران کنند.

فرماندار ایذه با اشاره به نقش رزمندگان ایذه‌ای در این عملیات افزود: سربازان ایرانی با ایمان خود و رهنمودهای ارزشمند امام راحل توانستند دژهای مستحکم دشمن را فرو بریزند و در این راه شهدایی تقدیم کردند که ۲۳ نفر از شهدای این عملیات ایذه بودند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت نا‌مناسب شهرستان ایذه تصریح کرد: این شهرستان از نظر داشتن امکانات و بودجه مناسب دچار مشکل است که امیدواریم شرکت‌های بخش خصوصی و خیرین برای کمک به توسعه این شهرستان وارد عمل شوند.

قلاوند با اشاره به افزایش سرقت‌ها و زورگیری‌ها در سطح شهرستان افزود: این قبیل مشکلات و پیش‌آمدها نیز در توجه سرمایه‌گذار به ایذه نقش داشته ‌و ما باید با کم کردن این حواشی، زمینه و انگیزه سرمایه‌گذاری فرد سرمایه‌گذار در ایذه را فراهم کنیم.

عالی‌ترین مقام دولت در شهرستان ایذه در مورد برخی حوادث در شهرستان گفت: با توجه به وجود جو طایفه‌گرایی در شهرستان، متاسفانه در صورت رخ‌دادن یک مشکل و یا قتل، مشکلات دیگری در پی آن ایجاد خواهد شد.

رئیس شورای اداری شهرستان ایذه با اشاره به طرح‌های عمرانی در دست اقدام در شهرستان خاطرنشان کرد: چند پروژه مهم در دست اقدام در شهرستان وجود دارد که امیدواریم با پیگیری‌های مسئولان و ادارات مربوطه این کارهای ارزشمند انجام شود.

وی اجرای پروژه تونل آب و راه آهن و پل ارتباطی روی دریاچه سد کارون ۳ اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح‌ها می‌توان قسمت زیادی از حوادث جاده‌ای ایذه را از بین برد و ایذه را به محور اصلی خط ریلی خوزستان به اصفهان تبدیل کرد.

قلاوند با اشاره به مشکلات تسهیلاتی در بانک‌های ایذه افزود: متاسفانه در حق بانک‌های ایذه جفای زیادی شده است و حتما این مورد را به مسئولان استانی از جمله استاندار خواهم رساند.

وی در این راستا اضافه کرد: بعد از پیگیری این مشکل بانک‌ها، برای جلوگیری از هدر رفتن فرصت‌ها برای شهرستان شخصا پیگیر خواهم شد، زیرا در صورت عدم توجه به این بخش، ظلم بزرگی به ایذه شده است.

فرماندار ایذه در پایان با اشاره به فعالیت سربازان گمنام امام زمان(عج)، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی شهرستان در راستای کشف چندین محموله قاچاق، از زحمات آنها به‌دلیل حفظ امنیت و جلوگیری از ترویج مواد مخدر در شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

منبع: رهیاب
لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=5618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.