تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ 9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024
6

اولین پژوهش‌سرای عشایری خوزستان در ایذه راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 52482
  • 31 تیر 1396 - 15:43
اولین پژوهش‌سرای عشایری خوزستان در ایذه راه‌اندازی می‌شود

اولین پژوهش‌سرا عشایری استان تحت عنوان پژوهش‌سرای خواجه‌نصیرالدین طوسی در بخش سوسن شهرستان ایذه در سال تحصیلی ۹۷ – ۹۶ راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش عصر ایذه، حمید قنبری مدیر آموزش ‌و ‌پرورش عشایر خوزستان در این خصوص اظهار کرد: پس از پیگیری‌های مختلفی که انجام شد درنهایت اردیبهشت‌ماه ۹۶ موفق شدیم مجوز ایجاد این پژوهش‌سرا را اخذ کنیم و هم‌اکنون در حال تجهیز این پژوهش‌سرا هستیم تا دانش‌آموزان عشایری بتوانند مهارت‌های فرهنگی، پژوهشی و فنی مختلفی را در این مرکز کسب کنند.

مدیر آموزش ‌و ‌پرورش عشایر خوزستان تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم نیز انجام شده است تا پارک علم و فناوری خوزستان از طریق این مرکز بافت جامعه عشایری، مطالبات و نیازهای این جامعه را بررسی کند؛ همچنین بنیاد قلم‌چی قرار است در تأمین تجهیزات کتابخانه این پژوهش‌سرا همکاری کند.

قنبری خاطرنشان کرد: هدف اصلی از راه‌اندازی پژوهش‌سرا، در واقع شناسایی استعدادها و نخبگان عشایری است و در درجه دوم نیز به‌دنبال توسعه نیروی انسانی کارآمد و تقویت استعدادهای دانش‌آموزان برای کمک به کشور هستیم. راه‌اندازی این پژوهش‌سرا ازنظر کمی و کیفی تأثیرات مفید بسیاری برای دانش‌آموزان عشایری خواهد داشت.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=52482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.