تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
7

بانوان رزمی‌کار ایذه در انتظار پرداخت هزینه ورودی مسابقات آسیایی

  • کد خبر : 52565
  • 25 مرداد 1396 - 10:02
بانوان رزمی‌کار ایذه در انتظار پرداخت هزینه ورودی مسابقات آسیایی

قصه‌ی تکراری نبود هزینه اعزام ورزشکاران اینبار حضور دو تن از بانوان قهرمان ایذه‌ای در مسابقات آسیایی اُ اسپرت هندوستان ایذه را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

به گزارش عصر ایذه، کمتر از یک ماه به آغاز مسابقات آسیایی اُ اسپرت در کشور هندوستان مانده است اما بازهم بانوان ورزشکاران ایذه روزهای قبل از اعزام را با لحظات التهام آور رفتن یا نرفتن سر می‌کنند.

فرشته شریفی و زهرا لیموچی طلایی های این ورزش رزمی در سطح ملی هستند وکه برای حضور در این مسابقات باید تا آخر این هفته هزینه ورودی و ثبت نام خود را واریز کنند تا بتواند با نام ایذه در این مسابقات حاضر شوند، در غیر اینصورت این سهمیه به شهر و استانی دیگر اختصاص خواهد یافت.

در همین راستا فرشته شریفی مربی و قهرمان آسیایی اُ اسپرت در گفت‌و‌گو با خبرنگار عصر ایذه اظهار داشت : من و زهرا لیموچی به علت نداشتن هزینه‌ی اعزام، حضورمان در مسابقات هندوستان معلق است.

وی ادامه داد: تامین ۶ میلیون تومان هزینه اعزام به مسابقات آسیایی آ اسپرت  هندوستان بعد از اینهمه هزینه کردن شخصی برای افتخار آفرینی شهر و‌ استانمان بعد از چند سال  واقعا سخت و از توانمان خارج است.

شریفی با ابراز تأسف و ناراحتی بسیار در ادامه عنوان کرد: هردوی ما قهرمان این رشته در سطح ملی هستیم و تا کنون همه هزینه های تمرینی، اعزام و ورزشی خود را بصورت شخصی پرداخت کردیم و امروز اگر مجبور و علاقه مند به حضور و برافراشتن پرچم ایران با نام ایذه نبودیم ، این درخواست را رسانه ای نمی‌کردیم.

مربی و‌ ورزشکار برتر رشته اُ اسپرت کشور تاکید کرد: فرصت چندانی نداریم و اگر این مبلغ راتا آخر این هفته جمع آوری نکنیم حضور ما در این مسابقات با نام ایذه غیرممکن می‌شود.

قهرمان آسیایی اُ اسپرت در ادامه درباره درخواست از مسئولین و مطرح کردن این مشکل با آنها گفت: متاسفانه همه میداند اما حمایتی با آنکه بارها سراغشان رفتیم ندارند و من مجبور شدم این موضوع با رسانه ای کردن مطرح کنم تا بشود آخرین تلاش خود را برای حضور با پرچم شهرم داشته باشم.

شریفی در انتها اظهار داشت: من و زهرا تمام تلاشمان بر اعزام با نام شهرمان است و اگر نشود به دلیل استقبال و‌ پیشنهاد شهرهای دیگر، ناچاریم با نام شهری دیگر اعزام می‌شویم.

زهرا لیموچی دیگر قهرمان جوان موفق و طلایی شهرمان هم در ادامه با تاکید بر اینکه جز ایذه برای هیچ شهری مبارزه نمی‌کنم، گفت: اگر هزینه سفرمان تا آخر هفته تامین نشود به پیشنهادات شهرهای دیگر جواب رد میدهم و از ورزش حرفه ای هم خداحافظی میکنم!

وی در ادامه با گلایه از مسئولان ارشد شهرستان گفت: از مسئولانی که قبل از انتخابات برای رسیدن به کرسی وعده های بیشماری را برای بانوان در بوق و کرنا می‌کردند و امروز که من را به عنوان یک قهرمان جهانی و آسیایی رها کردند تا از شهرهای دیگر پیشنهاد داشته باشم ، به شدت گلایه مند و اگر مجبور خداحافظی شوم از چشم مسئولین می‌بینم.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=52565

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.