تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
6

باید فاصله دولت با ملت در سال جدید کم شود

  • کد خبر : 9478
  • 01 فروردین 1394 - 13:22
باید فاصله دولت با ملت در سال جدید کم شود

عصر ایذه: سید شکر خدا موسوی اظهار داشت:باید فاصله هایی که بین دولت و ملت است در این سال کم […]

عصر ایذه: سید شکر خدا موسوی اظهار داشت:باید فاصله هایی که بین دولت و ملت است در این سال کم شود باید برخی از دولتمردان ما که زندگی اشرافی را دستور کار خود قرار داده اند فاصله ها را با مردم کمتر کنند.
66441_635619935858445000_s

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه، سید شکر خدا موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رهیاب در خصوص نامگذاری سال ۹۴ به سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» اظهار داشت:این ضرورت در کشور احساس می شد چرا که در سالی که گذشت جریان های مختلف سیاسی عملکرد خوبی نداشتند و به سمت اهداف خاص گروهی خود یکته تازی می کردند و انچه کمتر مورد توجه قرار می گرفت مصالح و منافع نظام بود.

وی ادامه داد:گروه های اصلاح طلب و مشارکتی تندرو جز به منافع گروه و حزب خود به هیچ چیز فکر نمی کنند گروه های دیگر هم به همین شکل هستند ولی کم رنگتر.

شکرخدا موسوی گفت:نامگذاری سال به سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» توسط مقام معظم رهبری واقعا نیاز بود منظور از این نامگذاری همان وحدت کلمه، برادری و اتحاد است.

وی ادامه داد:باید فاصله هایی که بین دولت و ملت است در این سال کم شود باید برخی از دولتمردان ما که زندگی اشرافی را دستور کار خود قرار داده اند فاصله ها را با مردم کمتر کنند.

نماینده مردم اهواز تایید کرد:با این شعار و عمل کردن به آن یک روح جدیدی در کالبد جامعه دمیده خواهد شد تا دولت و ملت همان آرمان های اولیه انقلاب و نظام را جامه عمل بپوشاند.

وی افزود:دشمنان علیه ما متحد هستند چرا ما در داخل در برابر آنها متحد نباشیم؟آنها روی اصول شیطانی و غیرانسانی خود پافشاری می کنند چرا ما روی اصول به حق خود مقاومت نکنیم؟

موسوی تصریح کرد:باید روی این نامگذاری امسال کاربردی کار کرد و در قالب یک شعار فقط به این موضوع نگاه نکنیم مثل سال اقتصاد و فرهنگ نشود که متاسفانه جامه عمل به آن پوشیده نشد و فقط جمله ای بر روی پلاکاردها و جلسات و نشست ها شد.

وی افزود:دولت و ملت باید بررسی کنند کجاها مشکل وجود داشته است که حضرت آقا این نامگذاری را کرده است مردم که همیشه در صحنه بوده اند این خواص بوده اند که گاهی کم می آوردند امید است که همه توجه جدی به شعار امسال داشته باشند تا فضای فردگرایی، گروه گرایی و تجمل گرایی در برخی دولتی ها کم شود.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=9478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.