تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
9

با دختران نینجاکار ایذه‌ای/ از افتخارات تا مشکلات+ تصاویر

  • کد خبر : 37907
  • 05 شهریور 1394 - 9:23
با دختران نینجاکار ایذه‌ای/ از افتخارات تا مشکلات+ تصاویر

عصر ایذه: نینجوتسو در لغت به معنای هنر حرکت پنهان می باشد. نین به مفهوم بردباری و تحمل است اما […]

عصر ایذه: نینجوتسو در لغت به معنای هنر حرکت پنهان می باشد.

نین به مفهوم بردباری و تحمل است اما دلالت بر استقامت یا ملایمت نیز دارد، جوتسو نیز به معنی هنر می‌باشد. این ورزش وسیله ای جهت رسیدن به مهارت‌های ویژه رزمی و تقویت اعتماد به نفس برای غلبه بر حریف است. پیروان این مسلک را نینجا مینامند. تعادل، چابکی، قدرت و استقامت از تمرین‌های مهم این ورزش هستند.

 

 

20150825115519

این رشته جذاب ورزشی اولین بار در سال ۱۳۷۸ توسط عادل طهماسبی بنیانگذار این رشته در استان خوزستان، وارد ایذه شد.
شاید بتوان به صراحت گفت عدم آگاهی مانع از رشد و توسعه این رشته در شهرستان شده بود، اما پس از شناخت و همچنین ورود بانوان درسال های ۸۴به بعد و پس از شرکت ورزشکاران در مسابقات متفاوت در سطوح استانی، کشوری و بین المللی، ایذه توانست با کسب مدال‌های رنگین این تورنمت‌ها، فصل جدیدی از افتخار آفرینی بانوان نینجاکار شهرستان را به نمایش بگذارد.

 

 

20150825115459 (1)

افتخار آفرینی دختران نینجا کار ایذه‌ای در مسابقات متعدد از سویی و گمنام بودن این رشته در ایذه از سوی دیگر دلیلی شدکه در گفت‌و‌گویی صمیمی با مربی دختران نینجا کار ایذه‌ای  در آستانه مسابقات انتخابی استانی و بین المللی پای صحبت‌ها و انتظارات این افتخار آفرینان بنشینیم.

 

 

20150825115459 (2)

فرشته شریفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار امور بانوان عصر ایذه درباره چگونگی رو آوردن به این رشته به ظاهر سخت و مردانه گفت: اغلب مردم تصور می کنند که رشته نینجا تنها مختص آقایان است اما اینطور نیست، ورزش نینجا در واقع باعث بالارفتن قوای جسمانی در بانوان می‌شود.

وی افزود: یکی از مشخصات بارز این رشته، خودباوری و کشف استعدادهای پنهان است که موجب بالارفتن اعتماد به نفس می‌شود و علت گرایش من به این رشته نیز همین علت بود.
شریفی درخصوص افتخارات به‌دست آمده خود و دختران نینجا ایذه‌ای گفت: بنده علاوه بر ۳مدال رنگین که در سطوح مختلف کسب کردم اکنون با مدرک مربیگری درجه۳ملی سبکی و درجه۳ملی آمادگی جسمانی و داوری درجه۲فدراسیونی، مسئول تربیت بدنی بسیج اصناف و نائب رئیس هئیت ورزش‌های رزمی هستم.
وی در ادامه به افتخار آفرینی هنرجوهایش اشاره کرد و گفت: من افتخار دارم که تاکنون ۳۰هنرجویم با کسب ۶۰ مدال رنگارنگ در سطح استان، کشور و بین المللی باعث سرافرازی شهرمان شده اند.

 

شریفی اضافه کرد: درسال۹۳ تیم اعزامی ما در مسابقات کشوری به میزبانی استان خوزستان “بهبهان” برگزار شد، در سبک اسپورت کاراته، کیک بوکسینگپ و در بخش مبارزه آزاد و هنرهای فردی توانستند باکسب ۸مدال طلا و ۹مدال نقره مقام سوم تیمی را به دست بیاورند.
مربی بانوان نینجا کار ایذه‌ای همچنین درخصوص حمایت و توجه مسئولین بعد از نتایج کسب شده گفت: حقیقتاً و به واقع جای تاسف دارد که بگویم باوجود تمام پیگیری هایی که من و گروهمان انجام دادیم تاکنون هیچ حمایتی صورت نگرفت تنها افرادی که به نوعی از گروه ورزشی ما برای مسابقات حمایت کردند، سرهنگ بابااحمدیان فرمانده سپاه ناحیه ایذه، عسگری فرمانده حوزه بسیج اصناف و حاتمی سرپرست اداره ورزش و جوانان ایذه بوده اند.
شریفی در ادامه اظهار کرد: از مسئولین درخواست میکنم رشته نینجای شهرستان که در مسیر پیشرفت قرارگرفته را براستی دریابند، نگذارید این قطار پرقدرت با نبود ریل‌های حمایتی مسئولین در همین شهر متوقف شود.
وی همچنین در ادامه گفت: ما در آینده نزدیک برای مسابقات انتخاباتی استانی و بین المللی باید راهی مسابقات شویم اما بسیار دردناک است که بگویم از میان ۵۰نفر ورزشکاری که بانبود امکانات و مشکلات سخت در سطح کشوری و بین المللی تمرین کرده‌اند اکنون متاسفم که بگویم فقط و فقط به خاطر مشکل مالی از اعزام به مسابقات تنها میتوانیم از میان ۵۰نفر ۳نفر راببریم.
شریفی باتاکید براینکه این دختران نینجای ایذه باحضور در این مسابقات میتوانند تجارب خوبی کسب کنند افزود: این مسابقات فرصت خوبی برای کسب تجربه و زمینه افتخار آفرینی در مسابقات آتی را برای این ورزشکاران فراهم می‌کند که درصورت حمایت مسئولین می توانیم تمامی این ورزشکاران را راهی این مسابقات کنیم.
وی درپایان ضمن تشکر از کسانی که تاکنون از این رشته در ایذه حمایت کردند گفت: جا دارد از همسرم که حامی همیشگی در زندگی و فعالیت ورزشی ام بوده تشکر کنم و باردیگر از آقایان بابااحمدیان، عسگری و حاتمی به خاطر حمایتشان تشکر و قدردانی میکنم.

 

 

لازم به ذکر است تیم بانوان نینجوتسو ایذه با مربی‌گری خانم شریفی چند روز پیش درمسابقات انتخابی تیم استان خوزستان توانستند باکسب ۵مدال طلا ، ۷ نقره و یک مدال برنز، عنوان نائب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کنند.

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=37907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 19در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۹
  1. گزارش جالب و مفصلی بود
    تشکر

  2. سلام خسته نباشید
    مرسی از گزارش خوب شما
    در ضمن کم لطفی مسئول تربیت بدنی ایذه و نهادهای حمایتی باز هم به چشم میاد
    امیدوارم با پیگیری شما از مسئولین و تبلیغات بیشتر این ورزش بیشتر از گذشته ندن قرار بگیرد.
    با تشکر

  3. باتشکر از سایت خوبتون امیدوارم مسئولین محترم بتونن خودی نشون از این به بعد مارو یاری کنن.

  4. استاد شریفی انشالله که مسئولین به صحبت توجهی بیش از پیش داشته باشند و به پیشرفت جامعه ورزشی بانوان کمک بسزایی نمایند

  5. سپاس ازمطالب ارزنده شما
    امید است باتلاش مسئولین مربوطه دروازه ای برای پیشرفت جوانان عزیزمان باز گردد

  6. با سلام

    متاسفانه ورزش بانوان در ایذه همیشه مورد بی توجهی و کم لطفی مسئولین عزیز بوده و هست,
    به نوبه ی خودم از شما استاد و مربی عزیز تشکر میکنم و داشتن چنین مربی رو باعث افتخار میدونم,
    برای اینکه توانایی های بی بدیل خود و شاگردانتان را اثبات کنید در برنامه های مختلف شرکت کنید و توانایی های خودتان را نشان دهید

    ,با آرزوی موفقیت روزافزون شما

  7. باسلام

    ممنون از این سایت خوبتون ک راهی باز کردید واسه دردو دلمون اما باز چ فایده این همه گلایه این همه حرف آخرش چی باز همون آش همون کاسه
    خواهش میکنیم دیده بازتری ب رشته هایه رزمی در بانوان داشته باشید حمایت کنید حمایت کنید حمایت کنید؟؟؟؟؟؟؟؟

  8. سلام
    با آرزو موفقیت برای بانوان ورزشکارشهرمون
    امیدوارم ک مسؤلین شهر حمایت های لازمه را انجام بدن.

  9. باسلام وخسته نباشید خانم شریفی ممنون ازتلاش هاتون امیدوارم که روزبه روز موفق ترباشید

  10. باسلام

    بابت تلاشتون نسبت به اخبار بروز بانوان رزمی بسیار سپاسگزارم وتشکرمیکنم ازهمکاران محترمتون که زحمت کشیدن سریع کسب عنوان نائب قهرمانی تیممون که انتخابی استان درسبک کیک بوکسینگ بودبانوان نینجوتسو توانستند خوش بدرخشند که باعث افتخار شهرشون وجامعه ی ورزشی بشن ان شاءالله که مسابقات کشوری هم که۲۶همین ماه پیش رو دارن دراستان البرز با افتخار ومدال های رنگی برگردن .

  11. سلام.جوانان ایذه در تمامی سطوح دارای استعداد می باشند
    اما متاسفانه استعداد یابی مناسبی صورت نمیگیرد..جوانان نینجا کار برای شما ارزوی موفقیت دارم

  12. سپاسگزاریم

  13. سلام.بسیار عالی بود .امیدوارم روز به روز شاهد پیشرفت ورزش بانوان استان باشیم و مسولین محترم نیز در این راستا حمایت بسیار خوبی داشته باشند.

  14. باسلام.
    من به شخصه رضایت خود را از ورزش نینجا اعلام میدارم و امیدوارم با همکاری مسئولین و حمایت مالی بتوانیم نینجای شهرستان ایذه را اول به سطح استانی وکشوری بعد هم جهانی برسانیم.
    و در پایان از استاد قَدرم سرکار خانم فرشته شریفی بابت حمایت های بی دریغ و زحمات بی پایانشان تشکر و قدر دانی میکنم.
    در پناه حق.

  15. شمالطف دارید نسبت به بنده همرزم

  16. ایول به هم شهریای خودم?

  17. درودبه شیرزنان بختیاری،خصوصاورزشکاران افتخارامیزهمتبارم…

  18. استاد شریفی
    عکست خیلی جالب بود

  19. سلام کجایه ایذه نینجا اموزش میدین؟من خیلی به این ورزش علاقه دارم
    اینم ادرس ایمیلمه
    fati.7030@gmail.com

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.