تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
7

برد شیرین پرسپولیس برابر الهلال در تهران

  • کد خبر : 14966
  • 29 اردیبهشت 1394 - 21:34

عصر ایذه: پرسپولیس در نهایت موفق شد از اشتباه مدافعان الهلال استفاده کند و فینال اول برابر الهلال را به […]

عصر ایذه: پرسپولیس در نهایت موفق شد از اشتباه مدافعان الهلال استفاده کند و فینال اول برابر الهلال را به نفع خود به پایان برساند.

 

 

 

پرسپولیس بعد از کسب مقام دومی در مرحله گروهی با الهلال در یک هشتم نهایی مصاف داد و در حضور صد هزار هوادار مشتاق موفق شد این حریف سرسخت را با گل بخودی دقیقه ۹۲ مدافع خارجی الهلال از پیش رو بردارد.

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، ورزشگاه آزادی، تماشاگر: ۱۰۰هزارنفر
داور: ناگور امیر بن نور محمد (مالزی)
اخطار: عالیشاه (۶۴) مکانی (۸۰)

پرسپولیس:
سوشا مکانی ـ علیرضا نورمحمدی، مایکل اومانیا (دقیقه ۷۵، میلاد کمندانی)، بابک حاتمی، حمید علی‌عسگری ـ امید عالیشاه، هادی نوروزی، احمد نوراللهی، محمد نوری ـ مهدی طارمی و علی علیپور (دقیقه ۷۲، رضا خالقی فر)
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

الهلال:
خالد شراهیل، عبدالله الدوساری، یاسر الشمرانی، سلمان الفرج، سعود کریری، یوسف السالمی، کواک تائهوآ، نواف العبید، دیاگو، سالم الدوساری (دقیقه ۸۳، فیصل درویش) و محمد یاسر
سرمربی: دونیس

شرح گل:
پرسپولیس یک الهلال صفر (دقیقه ۱+۹۰: گل به خودی دیاگو): روی اشتباه مدافع الهلال، عالیشاه به زحمت توپ را در گوشه خط اوت به طارمی رساند و پاس عرضی این بازیکن درون محوطه جریمه با اشتباه مدافع این تیم گل برتری پرسپولیس را رقم زد.

شرح بازی:
پرسپولیس با یک برد خفیف به ریاض می رود تا سرنوشت صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا در گرو ۹۰ دقیقه تفکر دفاعی در این شهر رقم بخورد.
پرسپولیس که در نیمه دوم بارها تا آستانه باز کردن دروازه حریف قدر خود پیش رفته بود ناکام ماند تا در نهایت وقت های اضافه و ده نفره شدن حریف این تیم را به گل برتری برساند.
پرسپولیس و برانکو ۹۰ دقیقه تا صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا فرصت دارند و باید دید برانکو موفق خواهد شد در ریاض از تک گل خود محافظت کند یا خیر.

دقایق حساس:
دقیقه ۳: اولین خطر با همکاری خط حمله سرعتی پرسپولیس شکل گرفت که در نهایت این علیپور بود که با بی دقتی آن را از دست داد.
دقیقه ۸: ارسال هادی نوروزی از سمت چپ از روی ضربه ایستگاهی بی هدف به بیرون رفت و پرسپولیس از این فرصت نتوانست استفاده کند.
دقیقه ۱۰: درحالی که پرسپولیسی ها اعتقاد داشتند ضربه طارمی بعد از برخورد به مدافع الهلال به بیرون رفته داور ضربه کنار دروازه اعلام کرد تا خالد شراهیل بازی را زیر اعتراض بازیکنان سرخپوش به داور آغاز کند.
دقیقه ۱۸: روی حرکت عالیشاه و علیپور، این مهاجم گلزن پرسپولیس در دربی بود که فرصت خوبی برای ضربه دروازه به دست آورد که توپش با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه ۲۵: حرکت بازیکنان الهلال از سمت راست دفاع پرسپولیس و ارسال یوسف السالمی به داخل شش قدم با حضور به موقع سوشا مکانی بی اثر ماند.
دقیقه ۲۸: حرکت سه بازیکن الهلال به درون محوطه جریمه پرسپولیس در نهایت با ضربه سالم الدوساری وارد دروازه شد که داور دوم این دیدار با بالا بردن پرچم خود این گل را آفساید اعلام کرد. بازیکنان الهلال و کادرفنی این تیم به شدت به این رای اعتراض داشتند و بازی دقایقی به این دلیل با وقفه مواجه شد.
دقیقه ۳۲: حرکت نوراللهی پشت محوطه جریمه با ضربه بی دقت و البته کم اثر این بازیکن همراه بود که توپ به راحتی در اختیار دروازه الهلال قرار گرفت.
دقیقه ۳۳: حرکت امید عالیشاه به قلب خط دفاعی الهلال با خطای سلمان الفرج همراه بود که داور به این بازیکن کارت زرد نشان داد.
دقیقه ۳۴: ضربه ایستگاهی به دست آمده از جناح چپ را هادی نوروزی برای این تیم درون محوطه جریمه ارسال کرد که دیاگو زودتر از مهاجمان پرسپولیس آن را دفع کرد.
دقیقه ۳۸: پرسپولیس روی یک ضد حمله صاحب موقعیت شد که حرکت هماهنگ شده هادی نوروزی و طارمی در نهایت توپ را پشت محوطه جریمه به علیپور رساند که ضربه این مهاجم با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه ۴۱: خطای مشکوک علی عسگری روی مهاجم الهلال را داور خطا اعلام کرد و روی این ضربه ایستگاهی مدافعان پرسپولیس باهوش تر عمل کردند و خطر را از دروازه دور کردند.
دقیقه ۴۲: روی یک ضدحمله پرسپولیسی ها صاحب فرصت شدند که توپ در عمق عالیشاه به علی عسگری نرسید و با اشتباه دروازه بان الهلال یک کرنر برای این تیم شکل گرفت.
دقیقه ۴۳: بهترین فرصت برای گلزنی را هادی نوروزی روی اشتباه مدافع الهلال از دست داد. محمد یاسر در زدن توپ با سر به قصد پاس به دروازه بان تیمش ناکام ماند تا هادی نوروزی ضربه اش را به شکلی آرام بزند و البته توپ در اختیار خلید شراهیل قرار گرفت.
دقیقه ۴۴: شوت یوسف السالمی را سوشا مکانی به قصد مهار به کرنر فرستاد.
دقیقه ۱+۴۵: هادی نوروزی آخرین فرصت این تیم روی ضربه کرنر را به دست آورد و ارسال این بازیکن با ضربه سر علیرضا نورمحمدی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقایق ۴۵ تا ۵۰: دو تیم نیمه دوم را پر اشتباه آغاز کردند به نوعی که تعداد پاس های دو تیم به بیش از ۵ پاس نمی رسید و البته یک بار الهلال روی ارسال دروازه سوشا را تهدید کرد که با دخالت علی عسگری توپ دفع شد.
دقیقه ۵۲: نواف العبید درون محوطه جریمه صاحب فرصت شد که زودتر از او سوشا مکانی توپ را در اختیار گرفت.
دقیقه ۵۳: هادی نوروزی از گوشه محوطه جریمه دروازه الهلال را با شوتی محکم نشانه رفت گلر این تیم آن را دفع کرد.
دقیقه ۵۶: ضربه عالیشاه از درون محوطه جریمه روی پاس هادی نوروزی با برخورد به مدافع الهلال روی تور بالای دروازه این تیم فرود آمد.
دقیقه ۵۷: کرنر ارسالی هادی نوروزی را محمد نوری به سمت دروازه با ضربه سر نواخت که با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه ۵۸: دیاگو روی اشتباه مدافعان پرسپولیس با دروازه بان پرسپولیس تک به تک شد که ضربه او را سوشا مکانی به خوبی دفع کرد و در ادامه مدافعان این تیم توپ را از محوطه جریمه دور کردند.
دقیقه ۵۹: محمد نوری فرصت خوب شوتی خود را با ضربه ای بی دقت به بیرون زد.

دقیقه ۶۶: حرکت مهاجم الهلال درون محوطه جریمه و ارسال زمینی او به محوطه شش قدم را سوشا مکانی به خوبی دفع کرد.
دقیقه ۶۹: شوت از پشت محوطه جریمه توسط نواف العبید را سوشا مکانی جمع کرد و تا این فرصت از سوی الهلالی ها از دست برود.
دقیقه ۸۰: سوشا مکانی توپ عمقی هافبک های الهلال به قصد دروازه پرسپولیس را بیرون از محوطه جریمه زد که داور این دیدار با علامت کمک داور، خطای دروازه بان پرسپولیس را اعلام کرد و یک کارت زرد هم به او نشان داد.
دقیقه ۸۲: ضربه ایستگاهی به دست آمده را نواف العبید به سمت دروازه نواخت که سوشا مکانی با واکنشی خوب آن را کرنر زد.
دقیقه ۸۳: بازیکنان الهلال به قصد ارسال کرنر به سمت توپ رفت که طرفداران پرسپولیس که از داوری این دیدار ناراضی بودند مانع از ضربه زنی بازیکن الهلال شدند و بازی را به وقفه انداختند.
دقیقه ۸۶: مهدی طارمی می توانست با ضربه مناسب استادیوم آزادی را به حالت انفجار در بیاورد که از این ارسال عمقی استفاده نکرد و به بدترین نحو ضربه اش را به بیرون زد.
دقیقه ۸۸: سلمان الفرج که در نیمه اول یک کارت زرد دریافت کرده بود با دخالت در ضد حمله پرسپولیس و خطا روی طارمی کارت زرد دوم را دریافت کرد تا از زمین بازی توسط ناگور امیر نور اخراج شود.
ورزش سه

 

 

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=14966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.