تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

برنامه آموزش و پرورش برای اداره مدارس/ ورود بخش خصوصی

  • کد خبر : 6905
  • 19 بهمن 1393 - 8:00

عصر ایذه: وزیر آموزش و پرورش گفت: مشارکت آموزش و پرورش در اداره مدیریت مدارس به پایه خاصی محدود نمی […]

عصر ایذه: وزیر آموزش و پرورش گفت: مشارکت آموزش و پرورش در اداره مدیریت مدارس به پایه خاصی محدود نمی شود در هرجا با کمبود امکانات به ویژه کمبود نیروی انسانی رو به رو باشیم از مشارکت بخش غیر دولتی استفاده میکنیم.

753510

 

 

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه، علی اصغر فانی در گفتگو با خبرنگار مهر درپاسخ به این پرسش که آیا مدارس مقطع متوسطه برای تامین کمبود نیروی انسانی در پایه نهم برای سال تحصیلی آینده به بخش غیر دولتی واگذار می شود اظهارکرد: بحث واگذاری مدارس وجود ندارد.

وی  افزود: مشارکت آموزش و پرورش در اداره مدیریت مدارس به پایه خاصی محدود نمی شود در هرجا با کمبود امکانات به ویژه کمبود نیروی انسانی رو به رو باشیم در قالب ماده قانون مدیریت خدمات کشوری از مشارکت سایر دستگاه ها استفاده می کنیم.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: طبق قانون مذکور مشارکت با بخش غیر دولتی برای سال تحصیلی ۹۴-۹۵ هم ادامه خواهد داشت.

فانی بیان کرد: تعداد ۱۴۰ هزار دانش‌آموز در قالب مدارس مشارکتی تحت پوشش قرار گرفته اند، در مناطقی که با کمبود نیرو مواجه ایم، مدارس را از طریق مشارکت بخش خصوصی اداره می‌کنیم.

وی تاکید کرد: تاکنون از دانش آموزانی  که تحت پوشش  طرح مشارکت با بخش غیر دولتی قرار گرفته اند هیچ پولی دریافت نشده است و در سال های آینده تحصیلی هم دریافت نمی شود.

به گزارش مهر، سال آینده مقطع متوسطه اول که امسال دارای دو پایه هفتم و هشتم است، سه پایه می شود. به این ترتیب کلاس نهم به متوسطه اول می‌پیوندد که به گفته مسئولان آموزش و پرورش ۵۰ هزار نیروی انسانی برای پایه نهم در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ نیاز است که می توان یکی از راه های ساماندهی و تامین نیروی انسانی برای این پایه را مشارکت با بخش خصوصی دانست چرا که در سال تحصیلی جاری برای تامین نیروی انسانی پایه ابتدایی برخی از مدارس دولتی به بخش غیر دولتی واگذار شدند.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=6905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.