تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
3

برکناری یا بازنشستگی؟/ مقتدایی تودیع شد؛ خبیر سرپرست

  • کد خبر : 47112
  • 21 اردیبهشت 1395 - 6:14

در حالیکه امروز قرار بود نشست خبری استاندار خوزستان برگزار شود، ناگهان معاون وزیر کشور برای تودیع وی وارد استانداری خوزستان شد تا مقتدایی با این سمت خداحافظی کند.

عبدالحسن مقتدایی که در هفته جاری جابه جایی را در سطح فرمانداران و مدیران ستادی انجام داده بود و قرار بود امروز و فردا نیز این روند ادامه داشته باشد، ناگهان با حضور مقیمی تودیع شد.

 

 

56699_998

در حالی که خیلی ها این برکناری مقتدایی را بی ارتباط با تغییرات سونامی وار وی نمی دانند اما مقیمی که حالا برای تودیع استندار خوزستان به اهواز سفر کرده است  در حمایت از وی گفته بود چند نفر از فرمانداران استان خوزستان جابه‌جا شده‌اند، البته تاکنون در این مورد با وزارت کشور صحبتی نشده است، اما استاندار می‌تواند از اختیارات خود در این زمینه استفاده کند.

محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور روز گذشته با بیان اینکه تغییر فرمانداران در خوزستان یک امر عادی است، گفت: تغییر استانداران همیشه در دستور کار وزارت کشور وجود دارد.

در این خصوص حسینعلی امیری به ایرنا درباره شایعات مطرح شده مبنی بر برکناری استاندار خوزستان گفت: برکناری در کار نیست، استاندار خوزستان مدت ها قبل درخواست بازنشستگی کرده بود اما وزیر کشور به دلیل شرایط انتخابات با این موضوع مخالفت کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اصرار استاندار خوزستان با بازنشستگی وی موافقت و با حکم وزیر کشور به عنوان مشاور وی منصوب شد.

قائم مقام وزیر کشور یادآور شد: بنابراین تا تعیین استاندار جدید، فرج اله خبیر معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان سرپرستی این استانداری را برعهده دارد.

این در حالی است که طبق اعلام قبلی روابط عمومی استانداری خوزستان، قرار بود امروز نشست خبری استاندار خوزستان با حضور اصحاب رسانه برگزار شود.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=47112

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.