تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
8

برگزاری اردوی انتخابی تیم والیبال نوجوانان خوزستان در ایذه

  • کد خبر : 23495
  • 29 خرداد 1394 - 8:05
برگزاری اردوی انتخابی تیم والیبال نوجوانان خوزستان در ایذه

عصر ایذه: دور اول نخستین اردوی انتخابی تیم والیبال نوجوانان استان خوزستان عصر دیروز جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور در […]

عصر ایذه: دور اول نخستین اردوی انتخابی تیم والیبال نوجوانان استان خوزستان عصر دیروز جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور در شهرستان ایذه برگزار شد.

 

IM14G_2493

مسعود فردی پور سرمربی تیم والیبال نوجوانان استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی عصر ایذه درخصوص نفرات دعوت شده به این اردو گفت: ۵۶ نفر از همه شهرستان های استان دعوت شده اند که همگی در این اردو حضور دارند.

 

IM1G_2502

 

وی افزود: این اردو انتخابی اعضای تیم والیبال نوجوانان استان خوزستان از بین نفرات دعوت شده است که انشاالله طی سه مرحله انجام تمرینات نفرات شایسته را جهت عضویت در تیم نوجوانان انتخاب خواهیم کرد.

فردی پور در ادامه با اشاره به این که این نخستین اردوی انتخابی استان خوزستان است گفت: سعی می‌کنیم که در هر پست دو الی سه نفر را انتخاب کنیم تا در دوره های بعد با تمرینات و استعدادیابی های بیشتر تیمی قوی و کامل در اختیار داشته باشیم.

وی در خصوص تاریخ و مکان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و سطح این مسابقات گفت: مسابقات قهرمانی نوجوانان ایران تیرماه امسال برگزار خواهد شد که ما همچنان منتظر اعلام یک استان به عنوان میزبان این مسابقات از سوی فدراسیون والیبال هستیم.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان استان خوزستان اظهار کرد: سطح این مسابقات بسیار بالا خواهد بود و از آنجا که در این دوره بازیکنان بسیار جوان متولدین ۱۳۷۷ نیز اجازه حضور خواهند داشت و همچنین اکثر افراد حاضر در اردو نخستین تجربه حضور خود را پشت سر می گذارند کمی کار برایمان دشوار است که با توکل به خدا و با تمریناتی که انجام خواهیم داد تمام تلاش خود را میکنیم تا به آمادگی لازم برای حضور در این مسابقات دست پیدا کنیم.

فردی پور در پایان گفت: از هیئت والیبال شهرستان ایذه و اداره ورزش و جوانان این شهرستان کمال تشکر و قدردانی را دارم که ما را در برگزاری این اردو یاری کردند و از میزبانی شایسته شهرستان ایذه کمال تشکر را دارم و آرزوی موفقیت و کامیابی برای والیبال این شهر را دارم.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=23495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.