تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
10

بودجه ساخت پل سه بلوطک کافی نبود/ دولت به جای ثبت رکورد، پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کند

  • کد خبر : 50664
  • 07 بهمن 1395 - 17:17
بودجه ساخت پل سه بلوطک کافی نبود/ دولت به جای ثبت رکورد، پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کند

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه بودجه ای که برای پل سه بلوطک سادات درنظر گرفته شده بود، نه تنها کافی نبود، بلکه تمام بودجه هم تأمین نشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه بودجه ای که برای پل سه بلوطک سادات درنظر گرفته شده بود، نه تنها کافی نبود، بلکه تمام بودجه هم تأمین نشد.

هدایت الله خادمی در گفت و گو با خبرنگار عصر ایذه، اعتبار ساخت پل سه بلوطک سادات حسینی بخش دهدز را ناکافی دانست و اظهار داشت: وقتی اعتبار مناسب اختصاص داده نشد تا حد ناچیزی این پروژه پیش رفت اما متاسفانه پیمانکار بعد از مشکلات مالی و نبود هزینه، کار را متوقف کرد.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعد از پیگیری اینجانب، پیمانکار ادامه کار را مشروط بر تامین بخشی از فولاد پروژه توسط شرکت فولاد اکسین اعلام کرد که این مساله عملاً امکان پذیر نبود.
خادمی در ادامه با اشاره به نشست های خود با معاون وزیر نیرو عنوان کرد: معاون وزیر در خصوص پل سادات اظهار داشت: اگر چه پروژه به صورت فیزیکی متوقف شده است اما قطعات و مواد مورد نیاز را سفارش دادیم و برخی از تجهیزات مورد نیاز هم در حال ساختن هستند.
وی در همین راستا به خواست مردم منطقه دهدز اشاره کرد و متذکر شد: اگر مردم امروز خواهان رفع مشکل پل سادات هستند باید تلاش کنند و تا ‌گرفتن نتیجه نهایی خواستار تصریح در منابع مالی و تکمیل پروژه باشند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باوجود اینکه تمام توان خود را برای رفع مشکلات گذاشته ایم، متاسفانه دولت جوابگوی منطقه ی ما که مطالبه گر هم نبوده ایم، نیست.

هدایت الله خادمی در ادامه به کم کاری دولت در کمک به پیشرفت این پروژه اشاره کرد و‌ گفت: متاسفانه مشکل ما دولتی است که بدون اینکه بقیه زیرساخت ها را انجام بدهد، دست پاچه برای ثبت یک رکورد یا اسم، پروژه ی دیگری را آغاز می کند.

وی باتاکید بر اینکه پروژه ای تمام شدنی است که فکری اساسی برای آن شده باشد، اظهار داشت: مشکل ما از دولتی است که نگاهی به خوزستان ندارد و بودجه را صرف استان های حاصلخیزی می کند که هر ساله هم برای بهبود وضعیت سیصد درصد اعتبار آنها را افزایش می دهد، اما بودجه امسال استان خوزستان را از سال ۸۹ هم کمتر است.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی افزود: تا زمانی که بودجه هر شهروند ایذه ای و باغملکی در سال ۹۵ ،۱۱ هزار تومان معادل سالانه ۱۴۱ هزار تومان باشد، بنظر شما در این منطقه می شود فعالیتی چشم گیر انجام داد ؟

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص ترابری دریایی دریاچه سدکارون، تصریح کرد: متاسفانه ارتباط چندین روستا تنها به وسیله دو شناور تامین می شود آنهم در صورتی که هر بار یکی از آنها به تعمیر نیاز دارد.

هدایت الله خادمی ادامه داد : مشکلات شناورها خود یک مساله است و ساعت کار آنها یک مساله دیگر، وقتی ساعت کار شناور تا ساعت ۸ شب است یعنی اگر یک خانم زائو بعد از این ساعت نیاز به بیمارستان داشته باشد راه ارتباط دیگری وجود ندارد.

وی سخنان خود را با طرح این سوال پایان داد: که کدام دولت در دنیا با علم بر اینکه میداند تنها راه ارتباطی چندین روستا دو شناور است آن هم با این ساعات کار محدود، اما در ساخت یک پل سهل انگاری می کند ؟!

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=50664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. سلام ..بنظرم مصاحبه خیلی کوتاه بود و انگار خبرنگار تابع اون چیزی بود که مهندس خادمی دوست داشت حرف بزد و این مصاحبه در حد گزارش هست و متاسفانه توی این چندسال که مهندس خادمی مجلس رفته تا حالا یک مصاحبه خارج از ترس و واقعی انجام نگرفته.. و این هم فقط گزارش بود.اینقدر سوال میشه کرد که حد نداره اما جا داره ت ی هر مصاحبه حداقل ۷ سوال مهم مردم و جوانان در حیطه (فرهنگ و اشتغال و ورزش و .. ) پرسیده بشهامیدوارم که بتونید 

  2. جناب مهندس با تشکر از شما که که حداقل در همین حد جوابگو هستید ولی بهتر است به جای انتقاد مستمر از دولت با رایزنی و پیگیری و تعامل با وزرا برای پروژه ها تامین اعتبار کنید. با گله گزاری مشکلی از مشکلات ما حل نمی شود.

  3. واقعا دو صد گفته چون نیم کردار نیست.خشت اول چون نهاد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج.تجربه ثابت کرده با تعامل میشه به اهداف خود رسید.باید دید فرد با چه نیتی در انتخابات کاندیدا میشه!!!!!!!!!!!!!خدمت به مردم

  4. جناب مهندس انتقادهای مکرر بدون نتیجه شما از دولت وقت زیادی ازشما گرفته شد طبیعی بود مشکلات حوزه انتخابیه ات به حاشیه برده شود

  5. متاسفم براتون آقای خادمی از آقای هومان مرادی یاد بگیرید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.