تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
8

ترمیم و تکمیل جاده‌های روستایی ایذه و باغملک/کمبود اعتبارات علت اصلی نیمه کار ماندن پروژه‌ها

  • کد خبر : 36363
  • 20 مرداد 1394 - 12:39
ترمیم و تکمیل جاده‌های روستایی ایذه و باغملک/کمبود اعتبارات علت اصلی نیمه کار ماندن پروژه‌ها

عصر ایذه: معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی از ترمیم و تکمیل جاده‌های روستایی شهرستان‌های ایذه و باغملک خبر […]

عصر ایذه: معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی از ترمیم و تکمیل جاده‌های روستایی شهرستان‌های ایذه و باغملک خبر داد.

 

 

IMG_459914

 

 

سید حسین میرشفیع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار عصر ایذه با اشاره به راه‌های روستایی و تکمیل آنها اظهار کرد: طرح راه‌سازی در روستاها به‌دلیل کمبود اعتبارات نیمه‌کاره باقی‌مانده و متاسفانه امسال نیز تخصیص اعتبار برای راه‌های روستایی نداشتیم.
وی با بیان اینکه پیمانکاران راه‌سازی به سختی در حال کار کردن هستند افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به‌دنبال این هستیم که تمام پروژه‌های ناتمام را تا پایان امسال به پایان برسانیم.
معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: باید بتوانیم از تمام ظرفیت‌های پیش‌بینی شده برای این پروژه‌ها استفاده کنیم تا هم کمکی به احداث جاده‌های مناطق زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت شده باشد و هم برای دهیاری‌ها، تمام راه‌های روستایی ترمیم شود.
میرشفیع با اشاره به اینکه با انجام عملیات روکشی راه‌های روستایی برای شهرستان‌های ایذه و باغملک به‌دنبال انجام یک کار تقریبی هستیم تصریح کرد: یک‌طرح ویژه نیز توسط نماینده شهرستان‌های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده است که نیاز به بررسی و مطالعات دارد.
وی افزود: طرح مذکور برای اتصال شهرستان ایذه به استان چهارمحال و بختیاری بوده که از طریق ایجاد جاده از بخش سوسن به بازفت و جنوب شهرستان اردل پیش‌بینی شده است.
میرشفیع با بیان اینکه این طرح در صورت انجام شدن و به نتیجه رسیدن یک کار بزرگ به‌حساب می آید گفت: پس از بررسی‌های طرح در صورت نیاز به مجوز ماده ۲۱۵ این طرح اجرایی می‌شود و باید منتظر نتیجه ماند.
وی با اشاره به جاده‌های روستایی باغملک خاطرنشان کرد: جاده شهر صیدون باغملک به دیشموک استان کهگلویه و بویراحمد احداث شده است و نیازمند بازسازی و ترمیم است.
معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: این جاده باعث ایجاد ارتباط مستقیم بین استان‌های خوزستان و کهگلویه و بویراحمد می‌شود و از این رو خارج شدن مناطق دوردست از محرومیت و توسعه مناطق مرزی آن می‌شود.
وی با اشاره به جاده روستایی شیوند و سادات حسینی گفت: قرار بود اعتبار این طرح توسط وزارت نیرو پرداخت شود و تا به امروز پس از گذشت سه دوره ریاست جمهوری این ارتباط جاده روستایی هنوز صورت نگرفته است.
میرشفیع در پایان تصریح کرد: طرح‌هایی در منطقه وجود دارد که پیمانکار آن مشخص شده و امیدواریم که در همین بازدید بتوان روند اجرایی پروژه را تسریع کرد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=36363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. ایشالا که مانور تبلیغاتی نبوده و به وعده ها عمل بشه

  2. ماهم حسن نیت داریم ان شاالله که فقط حرف نباشه

  3. اینا همش وعده میدن وعمل نمیکنن.بشنو و باور نکن .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.