تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

تغییر زمان نشست کمیته انضباطی AFC/ هنوز رای اعلام نشده است

  • کد خبر : 5875
  • 05 بهمن 1393 - 5:49

عصر ایذه: زمان نشست مسئولان کمیته انضباطی AFC برای بررسی شکایت ایران از تیم عراق به خاطر استفاده از بازیکن […]

عصر ایذه: زمان نشست مسئولان کمیته انضباطی AFC برای بررسی شکایت ایران از تیم عراق به خاطر استفاده از بازیکن دوپینگی در دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به تعویق افتاد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از مهر، پس از اینکه مسئولان ایران روز شنبه و بصورت رسمی اعتراض خود را مبنی بر استفاده تیم عراق از بازیکن دوپینگی به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردند، ابتدا قرار بود ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه نشست کمیته انضباطی AFC برای رسیدگی به این موضوع برگزار شود اما این جلسه به ساعت ۱۴:۳۰ امروز به وقت محلی موکول شد تا نمایندگان دو تیم هم در نشست حضور داشته باشند.

بر پایه این گزارش، این نشست با حضور مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون ایران، هوشنگ مقدس سرپرست کاروان و مسئولان تیم ملی عراق در حال برگزاری است و هنوز رای نهایی در مورد این شکایت صادر نشده است.

در صورت قبول اعتراض ایران، بازی دو تیم که با برتری عراق در ضربات پنالتی همراه شد، با نتیجه ۳ بر صفر به سود ایران تغییر می‌‎کند و شاگردان کی‌روش به جای تیم عراق در بازی مرحله نیمه نهایی به مصاف کره‌جنوبی می‌‎روند اما در غیر اینصورت، تیم ایران فرصت حضور در ادامه رقابتها را از دست داده و باید به خانه بازگردد.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=5875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.