تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
9

جزئیات طرح جامع ادامه تحصیل افراد بازمانده از تحصیل در ایذه

  • کد خبر : 51392
  • 16 فروردین 1396 - 8:47
جزئیات طرح جامع ادامه تحصیل افراد بازمانده از تحصیل در ایذه

اورکی گفت: ثبت نام افراد بازمانده از تحصیل در ایذه از تاریخ ۵فروردین آغاز و تا ۵اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت که این مهلت تمدید نخواهد شد.

کارشناس مسئول امتحانات اداره آموزش و پرورش شهرستان ایذه در گفت و گو با خبرنگار عصر ایذه اظهار کرد: به استناد مقررات تحصیلی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش و به منظور فراهم ساختن موجبات ادامه تحصیل آن عده از افرادی که به عللی نتوانسته اند در واحدهای آموزشی و در موعد مقرر ادامه تحصیل نمایند(افراد بارمانده از تحصیل) از افراد واجد شرایط به صورت داوطلب آزاد ثبت نام به عمل می آید و افراد مذکور می توانند در امتحانات پایه مربوطه شرکت نمایند.
روح الله اورکی در ادامه با بیان اینکه ثبت نام و شرکت در امتحانات متفرقه برای مشمولین نظام وظیفه غیرمجاز است، افزود: مهلت ثبت نام از تاریخ ۵فروردین لغایت  ۵اردیبهشت ماه تعیین گردیده و قابل تمدید نمی باشد.
وی تصریح کرد: افراد فاقد مدرک تحصیلی دوره ابتدایی و یا افرادی که دوره ابتدایی را به پایان نرسانیده اند می توانند در صورت داشتن حداقل ۱۵سال  سن (مبنای محاسبه اول مهرماه ۹۵)در امتحانات  پایه ششم ثبت نام نمایند و درصورت قبولی در امتحانات مربوطه کارنامه قبولی پایه ششم را دریافت نمایند.

کارشناس مسئول امتحانات اداره آموزش و پرورش شهرستان ایذه افزود: افرادی که مدرک تحصیلی پایه پنجم ابتدایی خود را حداکثر تا سال تحصیلی ۹۰-۹۱ کسب کرده باشند و یا دارای قبولی پایه ششم در ساختار جدید آموزشی و یا مدرک انتقال دوره سوادآموزی  هستند، می توانند در صورت داشتن حداقل ۱۸سال سن(مبنای محاسبه از مهر ۹۵) در ارزشیابی جامع پایه نهم شرکت نموده و درصورت قبولی کارنامه قبولی پایه نهم را دریافت نمایند.

اورکی در پایان عنوان کرد: برادران واجد شرایط جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به مدرسه بزرگسالان دولتی  شهید علی محمدی (جنب مخابرات قدیم) و خواهران به مدرسه بزرگسالان دولتی تربیت(دانشگاه پیام نور قدیم) مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=51392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.