تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
4

جمع‌آوری امضاء طومار «جاده مرگ» در ایذه به پایان رسید + تصاویر

  • کد خبر : 37585
  • 01 شهریور 1394 - 7:00
جمع‌آوری امضاء طومار «جاده مرگ» در ایذه به پایان رسید + تصاویر

عصر ایذه: طومار جاده مرگ پس از عبور از شهرهای هفتکل و باغملک به ایذه رسید و پس از دو […]

عصر ایذه: طومار جاده مرگ پس از عبور از شهرهای هفتکل و باغملک به ایذه رسید و پس از دو روز کار جمع آوری امضا در ایذه به پایان رسید.

 

 

20150823013943

 

 

 

2015082143013924 (1)

 

 

2015081123013945

یکی از اعضای فعال این کمپین در گفت‌و‌گو با خبرنگار عصر ایذه اظهار کرد: مقصد نهایی طومار شهر دهدز است که کار گردآوری امضا در این شهر طی یکی دو روز آینده صورت می‌گیرد و سپس طومار آماده ارائه به مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

 

وی افزود: در پی گرفتن ملاقات حضوری با استاندار خوزستان هستیم که امیدواریم در همین ماه این ملاقات با حضور جمعی از فعالان این کمپین برگزار شود.

 

 

 

متن طومار به شرح زیر می‌باشد.

 

نمایندگان محترم مجلس
سلام علیکم
ما امضا کنندگان این طومار مردم ساکن شهرهای دهدز، ایذه، قلعه تل، باغملک، صیدون، میداوود، هفتکل و روستاهای حومه این شهرها و رانندگانی که به طور مرتب در جاده اهواز اصفهان تردد مینماییم با جمعیتی بالغ بر پانصد هزار نفر، با ارسال شکواییه زیر تقاضای رسیدگی جدی و فوری به خواسته خود را داریم.
با گذشت قریب به یک دهه از افتتاح جاده اهواز اصفهان این جاده مهم که ارتباط چهار استان را برقرار می کند بدلیل قرار گرفتن بنادر،گمرکات و  کارخانجات زیادی در مبدا و مقصد آن یکی از پرترافیکترین جاده های کشور میباشد که متاسفانه فاقد استاندارد لازمبرای جوابگویی به این حجم از تردد است.
حدود سیصد کیلومتر این مسیر دوطرفه، کوهستانی، پر پیچ و خم ودارای گردنه ها و شیبهای تند و خطرناک بوده و بدلیل حجم بالایتردد ماشینهای سنگین، ترافیک آن روان نمیباشد.
روزی نیست که شاهد تلفات انسانی ناشی از تصادفات رو در رو (شاخ به شاخ) در این مسیر نباشیم…! بیش از سیصد کشته، هزار مصدوم و سه هزار تصادف در طول سال چنان کابوس هولناکی ازاین جاده در اذهان بجای گذاشته که بر آن ((جاده مرگ )) نام نهاده ایم و به ندرت خانواده ای در طول این مسیر یافت میشود که از این جاده داغی از عزیزان بر دل نداشته باشد.
نماینده محترم مجلس، به فرموده امام راحل :
((خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد)) پس بیایید شما نیز بخشی از دین خود را ادا کنید.
وکیل محترم ملت، ما از شما استدعا داریم طبق کلام وحی که خداوند برای جان آدمی تا آن اندازه حرمت قائل است که نجات دهنده یک نفر را احیاگر تمام انسانها میشمرد و به موجب نص صریح قانون اساسی که حفظ جان و مال هر ایرانی جزو بدیهی ترین تکالیف دولت است، از وزیر محترم راه بخواهید ضمن پاسخگویی در مجلس، بدون فوت وقت نسبت به چهار بانده و تفکیک مسیر رفت و برگشت این محور ارتباطی اقدام نموده و اجازه ندهید بیش از این عزیزان ما که سرمایه های این مملکتند دراین جاده تلف شوند.

باتقدیم احترام

هم میهنان شما در مسیر جاده اهواز تا اصفهان

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=37585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. بسیار کار خوبی انجام دادن.
    مسئولین اگه خودشون رو به خواب نزنن خوبه

  2. و اما سکوت …!!!

  3. ایشالا مفید باشه

  4. ممنون از پایگاه بسیار خوب و مفید عصر ایذه… این کار جای حمایت داره.انشالله که رسیدگی بشه… ممنون بابت تلاشهای که برای پیشرفت شهر انجام دادید و خواهید داد…

  5. چند جمله دردنامه
    اینقد مسئولین ما ….. شدن که مردم شهر باید برای رسیدگی به عظیم ترین مشکل شهر طومار جمع کنن
    من چندتاسوال دارم آیابرای چهار بانده کردن جاده اندیمشک به خرم آباد هم مردم طومار جمع کردن؟

    چرا باید برای تاخیر چند دقیقه ای در سفر تهران بیان آزاد راه بزنن مستقیم از شمال به تهران ولی در جاده ایذه که سالیانه صدها خانواده داغ دار میشن کسی به فکر نیست آیا این تبعیض نیست ؟

  6. ازاینکه عده ای از همشهریان و دوستان آستین بالا زده اند جهت پیگیری مشکلات شهرهای خوزستان جا. دارد دست مریزا باید گفت خدا پشت پنا هتان

  7. بابا دمتون گرم….تا خودمون نخواهیم هیچ کس کاری واسه شهر و استانمون انجام نخواهد داد.ان شالله این کار نتبجه بده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.