تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

حربه جدید دشمن تفرقه افکنی و دو قطبی کردن جامعه است

  • کد خبر : 25344
  • 05 تیر 1394 - 19:17
حربه جدید دشمن تفرقه افکنی و دو قطبی کردن جامعه است

امام جمعه ایذه: حربه جدید دشمن ایجاد تفرقه و دو قطبی کردن نظام و جامعه است.     به گزارش […]

امام جمعه ایذه: حربه جدید دشمن ایجاد تفرقه و دو قطبی کردن نظام و جامعه است.

 

سید کمال موسوی

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر ایذه، سیدکمال موسوی در نماز جمعه ظهر امروز با تبریک فرارسیدن میلاد امام حسن (ع) و با اشاره به فرارسیدن هفته اکرام ایتام اظهار کرد: مردم نباید از کنار ایتام و نیازمندان به سادگی گذر کنند و باید در کنار عبادت کمک به بستگان و نیازمندان را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

وی افزود: فقر می‌تواند عامل بی‌حجابی، خرابی جامعه و به‌وجود آمدن مشکلات در جامعه شود، پس باید کمک به نیازمندان مورد توجه باشد.

خطیب جمعه ایذه با اشاره به نقش موثر امام در حفظ انقلاب تاکید کرد: کشورهایی که انقلابشان ناکامل ماند به‌دلیل عدم وجود اصل ولایت فقیه بوده و آنها در این راستا به عزت و کارکرد اصل ولایت فقیه اعتراف دارند.

موسوی در خصوص بحث هسته‌ای و مذاکرات گفت: اکنون مبحث گروهی به سمت افراط و گروهی به سمت تفریط در حرکتند و دشمن بر این اساس به‌ دنبال دو قطبی کردن جامعه است.

موسوی در ادامه با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه تشریح کرد: این بانوی گرامی در فضایی که انسانیت و معنویت مرده بود پاک زندگی می‌کرد و به خدیجه طاهره نام گرفت و به‌همین دلیل توفیق همسری پیامبر (ص) و مادری ۱۱ امام معصوم را داشت.

وی در پایان با اشاره به اسراف کردن و لزوم جلوگیری از آن یادآور شد: در هیچ دینی به اندازه اسلام از حرام بودن اسراف سخن به میان نیامده، ما گاهی در کنار اسراف کردن بسیار زیاد، خود را یک انسان متدین می‌نامیم، پس باید از این اسراف بپرهیزیم، زیرا بار اقتصادی فراوانی برای کشور در‌بردارد.

 

 

 

بمناسبت هفته قوه قضاییه دانشور رئیس دادگستری شهرستان ایذه قبل از خطبه های نماز جمعه امروز نکاتی را بیان کرد و در ابتدا از مردم خواست با رعایت متقابل حقوق شهروندی در ساعات اداری برای انجام اموراتشان به دادگستری مراجعه کنند.

دانشور با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس در باب امنیت به مردم این اطمینان را دادند که از طرف خود، دادستان و همکاران دادگستری تنها در حیطه وظایف خود که برقراری امنیت است تمام تلاشمان را بکار خواهیم گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: به هیچ حزب یا شخصی اجازه نمی دهیم که امنیت انتخابات را خدشه دار کنند یا به بهانه گرم کردن تنور انتخابات کاری خارج از قانون انجام دهد.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=25344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.