تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
4

حرکت جهادی یک معلم در روستایی دور افتاده‌ از ایذه + عکس

  • کد خبر : 49932
  • 15 آبان 1395 - 16:37
حرکت جهادی یک معلم در روستایی دور افتاده‌ از ایذه + عکس

اختلاس ۸هزار میلیاردی از صندوق ذخیره فرنگیان در حالی نقل خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی شده است که معلم ایذه ای در یکی از روستاهای دور افتاده این شهرستان اقدام قابل تقدیری انجام داد.

اختلاس ۸هزار میلیاردی از صندوق ذخیره فرهنگیان در حالی نقل خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی شده است که معلم ایذه ای در یکی از روستاهای دور افتاده این شهرستان اقدام قابل تقدیری انجام داد.

به گزارش عصر ایذه، مدیر آموزگار دبستان شهید زندی‌فر از توابع رمه‌چر ایذه دریک اقدام جهادی برای رفاه حال دانش آموزان کار آبرسانی به این دبستان را با کمک اهالی انجام داد.

خداکرم کیانی این معلم جهادگر علاوه برتقبل نیمی از هزینه‌های انجام این کار، با مشارکت اهالی و دانش آموزان کلیه امور نظیر ۱۸۰ مترحفاری، لوله گذاری، جوشکاری و لوله کشی این آموزشگاه را انجام داد.

 

نکته قابل توجه در این ماجرا همکاری تمامی ۱۰ دانش آموز این دبستان در انجام این کار پا به پای آموزگار خود بود.

 

photo_2016-11-05_10-56-16

به گزارش عصر ایذه، خبر اختلاس ۸ هزار میلیاردی از صندوق ذخیره فرهنگیان در حالی منتشر شده که بسیاری از مدارس در شهرستان ایذه از حداقل امکانات محروم هستند.
درست است که این مبلغ متعلق به معلمانی بود که در این صندوق سهم داشتند، اما به جرات می توان گفت تنها با هزینه کردن درصد ناچیزی از این مبلغ هنگفت، می شد تمام مشکلات مدارس ایذه را برطرف کرد.

 

حال مدارس بیشمار دیگری در ایذه منتظر دست یاری خیرینی چون این آموزگار هستند تا مشکلات اولیه خود را برطرف کنند، مدارسی که قرار است دانش آموزان آن فردا پا به پای دانش آموزان تهرانی و اصفهانی و …. در عرصه هایی چون کنکور رقابت کنند.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=49932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.