تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
10

حضور دو کشتی گیر ایذه‌ای در اردوی تیم ملی برای مسابقات جام جهانی

  • کد خبر : 50866
  • 03 اسفند 1395 - 17:56
حضور دو کشتی گیر ایذه‌ای در اردوی تیم ملی برای مسابقات جام جهانی

اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در جام جهانی اعلام شد.

اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در جام جهانی اعلام شد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی عصر ایذه، پیام بویری در وزن ۷۵ و رامین طاهری در وزن ۸۰ کیلوگرم دو فرنگی کار ایذه‌ای به این اردو که از امروز در تهران آغاز شد و تا ۱۵ اسفند ادامه دارد، دعوت شدند.

رامین طاهری دیگر ملی پوش ایذه ای که در وزن ۸۰ کیلوگرم کشتی می‌گیرد، طبق گمانه زنی‌ها ، یکی از دو نماینده ایران در این وزن در مسابقات جهانی خواهد بود.

 

رامین طاهری قبل از اعزام به اردو در گفت و گوی کوتاه با خبرنگار عصر ایذه اظهار کرد: نفرات حاضر در جام جهانی مشخص شده اند و در وزن ۸۰ کیلوگرم، من و یوسف قادریان در این مسابقات کشتی خواهیم گرفت، البته هنوز این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده است.

قهرمان آسیا درباره شرایط خود گفت: در آمادگی کامل به سر می‌برم و امیدوارم در مسابقات جهانی و انتخابی تیم ملی با موفقیت خود ، دل همشهریان عزیز را شاد کنم‌.

مهرداد مردانی فرنگی کار ۵۹ کیلوگرم ایذه ای که در اردوهای قبلی تیم ملی حضور داشت، درباره عدم حضورش در این اردو به خبرنگار عصر ایذه گفت: طبق برنامه مسابقات انتخابی تیم ملی ۲۰ فروردین برگزار خواهد شد و با توجه به وزن من، اگر می‌خواستم در مسابقات جهانی کشتی بگیرم و سپس در بازی‌های انتخابی تیم ملی روی تشک بروم باید در کمتر از یک ماه دوبار وزن خود را کم می‌کردم که ‌در این صورت نمی‌توانستم با آمادگی صد در صد در انتخابی تیم ملی کشتی بگیرم.

وی افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی برای انتخاب کشتی گیران جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا و جهان است و طبیعتا از اهمیت بالاتری نسبت به مسابقات جهانی برخوردار است، به همین دلیل تصمیم گرفتم در مسابقات جهانی کشتی نگیرم تا با قدرت در انتخابی تیم ملی حاضر شوم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=50866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.