تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
8
مقابله، منازعه يا مناظره !؟

خادمی، طباطبایی یا مردم‌؟

  • کد خبر : 46694
  • 01 اردیبهشت 1395 - 17:00
خادمی، طباطبایی یا مردم‌؟

« فقط یکبار خوانده شود ! »

به گزارش عصر ایذه، آنچه که در تعاقب این مطلع و مبحث می‌آید، نوعی آسیب شناسی سیاسی و انتخاباتی در حوزه‌ی شهرستان‌های ایذه و باغملک است، بر آن امید و بدان رجاء سر دل سپرده ایم و چشم عقل دوخته ایم که این مقالت اندکی ما را در تلطیف جوّ موجود ساری و جاری نموده و به سر منزل مطلوب رهنمون نماید.

 

در غلتیدن آدمیزادگان (باصطلاح رجال سیاسی! ) بدامان آلوده تخریب‌ها و درانداختن لسان ناشسته به تهمت‌ها و ترور شخصیت‌ها، از ترفندها، تزویرها و حیلت‌های شیطانی است!

آری؛ ضخیم گویی‌های مخرب غیر انسانی (در عرصه اجتماعات، سیاسات و انتخابات) نشان عجز و نمود سقوط از ساحت اخلاق و آستانه‌ی معنویت و هبوط در دره‌ی تنگ، تاریک و متعفن منفعت طلبی خودگرایانه است!

 

 

entekhabat

 

 

در هیاهوی این تنفس‌های مسموم و زهرآلوده‌ی خودستایانه، آنچه می تواند از حاق حقیقت رونمایی کند و در تنویر افکار و تنقید فضای موجود رهگشایی نماید نه مقابله است، نه معامله، نه منازعه و نه مشاجره بلکه روش و راهکار عقلانی، اصولی، خردمندانه و حتی عام پسندانه، نشستن صادقانه و اندیشمندانه در کاخ بلند مناظره است چه به نحوه‌ی حضوری و گفتاری باشد و چه به گونه ای غیر حضوری و نوشتاری!

 

آری، دعوت به مجادله‌ی احسن (مناظره ی اسلامی) خط بطلان کشیدن به اهانت ها، تهمت ها و افتراهاست و صد البته در این میان و میانه عروس حورالعین حقیقت رخ نمایی و دلگشایی آفتاب گونه ای خواهد نمود.

امیدواریم که این دعوت الهی (مناظره) در هویدا کردن حقایق و زدودن هتاکی ها و بی حرمتی های غیر انسانی و غیر اسلامی، اکسیر وار معجزه آسایی کند و در نتیجه ای نزدیک « مردم» برندگان و برگزیدگان این رقابت سنگین سیاسی شوند.

” به آن امیدیم “

 

هومان مرادی اشکفتی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ایذه

 

 

عصر ایذه آمادگی خود جهت برگزاری مناظره بین دو کاندیدای این حوزه انتخابیه به شکل حضوری ، مجازی و یا مجزا اعلام می دارد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=46694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. به نام خدا ..به نظر شما خیلی زود نیست این مناظره را بگذاریم برای روز یکشنبه یازده اردیبهشت ..چون مردم در میدان واقعی حقیقت را دیده اند و نیاز به مناظره نیست مردم در دور اول خادمان و فریب کاران را شناختند ..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.