تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
14

خروش کارون در لیگ سه فوتسال کشور

  • کد خبر : 53364
  • 16 اردیبهشت 1397 - 16:50
خروش کارون در لیگ سه فوتسال کشور

تیم فوتسال کارون ایذه صدرنشین گروه خود در مرحله نخست لیگ سه کشور شد و به مرحله نهایی صعود کرد.

  • به گزارش خبرنگار ورزشی عصر ایذه، مرحله نخست مسابقات لیگ سه فوتسال کشور از دوازدهم اردیبهشت در خرمشهر اغاز و عصر امروز به پایان رسید.در این مسابقات تیم‌هایی از استان‌های خوزستان،بوشهر، یزد و هرمزگان حضور داشتند و کارون ایذه به عنوان قهرمان لیگ برتر خوزستان در این بازیها حاضر شد و به رقابت با حریفان پرداخت.کارون در اولین بازی خود مقابل صبا یزد با نتیجه ۶ بر ۳ به برتری رسید، قاسم رشیدی و سید قاسم موسوی هرکدام دو گل و جواد زیلابی و سیاوش حسینی نژاد هرکدام یک گل در این دیدار به ثمر رساندند.شاگردان اردشیر دانیالی در دومین دیدار خود مقابل سرخ‌آبی پوشان دوهزار بندر عباس قرار گرفت و به نتیجه تساوی یک بر یک رسید قاسم رشیدی تک گل این بازی را برای نماینده ایذه به ثمر رساند.این تیم در سومین دیدار خود مقابل نماینده بوشهر قرار گرفت و با نتیجه پرگل ۱۲ بر صفر این تیم را در هم کوبید، جواد زیلابی، علی کوراوند، مصطفی خادمی ، محمد احمدی، سید قاسم موسوی هر کدام دو گل و قاسم رشیدی و امین داودی یک گل برای کارون به ثمر رساندند.

    کارون ایذه در آخرین دیدار خود عصر امروز (یکشنبه) مقابل وحدت خرمشهر قرار گرفت و با گل‌های جواد زیلایی، علی کوراوند، قاسم رشیدی و پژمان زمانی به نتیجه تساوی ۴ بر ۴ رسید.

    بدین ترتیب نماینده پرقدرت فوتسال ایذه با کسب دو برد و دو تساوی و بدست آوردن ۸ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه خود به مرحله نهایی لیگ سه صعود کرد.

    اردشیر دانیالی سرمربی کارون ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار عصر ایذه اظهار کرد: خوشبختانه با کمک بازیکنان با غیرت ایذه‌ای و حمایت‌های ورزش دوستان توانستیم از این مرحله سخت به سلامت عبور کنیم.

    وی از عدم حمایت مسئولین شهرستان از این تیم گلایه کرد و افزود: متاسفانه کسی از این تیم با انگیزه حمایت نمی‌کند، با هزینه شخصی به این مسابقات آمده‌ایم و با تیم‌های تا دندان مسلح رقابت کردیم و صدرنشین گروه خود شدیم.

    دانیالی حمایت همه جانبه از این تیم را خواستار شد و تاکید کرد: در مرحله بعدی ۸ تیم برتر سراسر کشور در دو گروه چهار تیمی با هم مصاف خواهند داد و از هر گروه دو تیم به لیگ دو کشور صعود خواهد کرد، در صورت حمایت مسئولان، صعود به لیگ دو کشور دور از دسترس نیست.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=53364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.