تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
7

داعشی‌ها سایت یک دانشگاه ایرانی را هک کردند / اندر حکایت پولادی / مگان ۱۵ میلیون تومانی! / تعطیلی ۲۴ ساعته یک سایت به خاطر وضعیت حجاب

  • کد خبر : 6730
  • 16 بهمن 1393 - 5:48

عصر ایذه: رحیمی قصد ندارد اسامی نمایندگان مجلس را بگوید ،«همباشی‌سیاه» به‌جای «ازدواج‌ سفید»، رابطه پنهانی با جنایت پایان یافت […]

عصر ایذه: رحیمی قصد ندارد اسامی نمایندگان مجلس را بگوید ،«همباشی‌سیاه» به‌جای «ازدواج‌ سفید»، رابطه پنهانی با جنایت پایان یافت ، دستگیری سه شکارچی خرگوش در شبستر و … از مهم ترین اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه، هر روز شاهد تولید حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری هستیم که رصد تمام این اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نیز خارج؛ برای تسهیل در مرور این اخبار، تلاش داریم گزیده‌ای از اخبار سیاسی سال ۹۳ را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار دهیم.
رحیمی قصد ندارد اسامی نمایندگان مجلس را بگوید
وکیل محمدرضا رحیمی درباره اینکه آیا محمدرضا رحیمی قصد دارد اسامی نمایندگانی که از او پول گرفتند را اعلام کند؟، افزود: اعلام نام این افراد ضرورتی ندارد.محمدرضا نادری همچنین در پاسخ به این سوال که آیا ابلاغیه ای برای اجرای حکم آقای رحیمی صادر شده یا نه؟، گفت: این موضوع اکنون در حال تشریفات اداری است و هنوز ابلاغیه ای برای ما نیامده است. پرونده محمدرضا رحیمی اواخر اسفند سال گذشته(۱۳۹۲) با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.این پرونده در مرحله بدوی به شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی «سیامک مدیر خراسانی» ارجاع و به صورت غیرعلنی به اتهامات این متهم رسیدگی و حکم او مبنی بر ۱۵ سال حبس و حدود چهار میلیارد تومان رد مال و جزای نقدی صادر شد.۱۲ مهر سال جاری، رحیمی با ارائه لایحه اعتراضی به حکم دادگاه اعتراض کرد و پرونده برای رسیدگی در مرجع تجدید نظر به دیوان عالی کشور ارسال شد که دیوان عالی کشور نیز بعد از رسیدگی، بخش عمده ای از حکم بدوی را تایید و رحیمی را به انفصال دائم از خدمات دولتی، پنج سال حبس و حدود پنج میلیارد تومان رد مال و جزای نقدی محکوم کرد.
«همباشی‌سیاه» به‌جای «ازدواج‌ سفید»
به گزارش شبستان، امان الله قرایی مقدم، روانشناس و جامعه شناس با اشاره به اینکه ۳۳ درصد دختران میل به تجردگرایی دارند، اظهار کرد: با توجه به اینکه مشکلات ازدواج وجود دارد، همچنین ترس از ازدواج و مسئولیت پذیری در بین جوانان در حال افزایش است جوانان میل بیشتری به زندگی مجردی پیدا کرده اند.وی ادامه داد: با بالارفتن سن ازدواج روابط نادرست، دوستی های خیابانی، در دسترس قرار گرفتن دوستان جنس مخالف باعث افزایش پدیده همباش های سیاه شده است.وی در تفسیر این موضوع گفت: متاسفانه همخانگی جوانان بدون هیچ تعهد، قانون و توجیه شرعی را ازدواج سفید نامیده اند در حالی که ازدواج امری مقدس و پیوندی شرعی است در حالی که این همخانگی هیچ کدام یک از ویژگی های ازدواج و سپیدبودن را ندارند.قرایی مقدم معتقد است: این افراد فاسد که عرف، شرع و قانون عملشان را تأیید می کند با نامگذاری ازدواج سپید به دنبال وجهه دادن به این عمل قبیح هستند.وی با بیان اینکه ازدواج سپید کلمه ای مثبت برای عملی قبیح است، خاطرنشان کرد: این دو کلمه جوانان را به این عمل تشویق می کند در حالی که نام آن همباش های سیاه بوده که از قبل از انقلاب در کشور وجود داشته و آدمی را به یاد دوران توحش و بی بند و باری می اندازد.به گفته این جامعه شناس، عاقبت همباش های سیاه چیزی جز بدبختی و فساد نیست و باعث افزایش فساد در جامعه می شود.
 پولادی به ایران بر می گردد
به گزارش ایرنا علی کفاشیان گفت: پولادی به من قول داده که حتما به ایران برخواهد گشت و این بازیکن عاشق کشورش است.وی اضافه کرد: پولادی قبل از اینکه مسائل سربازی و کارت معافیتش مطرح شود، با تیم قطری قرارداد منعقد کرده بود و طبق قانون نیز باید تا پایان قراردادش در این تیم باشد.رییس فدراسیون فوتبال گفت: اگر پولادی بخواهد به صورت یک طرفه قراردادش را با تیم قطری فسخ کند، با جریمه سنگینی مواجه خواهد شد و پرداخت این جریمه نیز از توانش خارج است.کفاشیان افزود: مهرداد پولادی دو فصل با تیم قطری قرارداد منعقد کرده و در سال ۹۴ نیز قراردادش با این تیم به پایان می رسد و به ایران برمی گردد.
رابطه پنهانی با جنایت پایان یافت
به گزارش شرق، یک‌سال قبل بود که به ماموران خبر دادند مردی در منطقه شهریار اقدام به قتل یکی از اقوامش کرده‌ است. وقتی پلیس در محل حاضر شد متهم نیز همانجا ایستاده ‌بود و به محض مواجهه با ماموران به قتل اعتراف کرد و مسوولیت مرگ شوهرخواهرش را برعهده گرفت. سپس ماموران، جسد غرق در خون را به پزشکی ‌قانونی انتقال دادند و تحقیقات خود را آغاز کردند. متهم در بازجویی‌ها گفت: «مدتی بود متوجه شده‌ بودم همسرم با شخصی رابطه دارد اما هیچ‌‌وقت فکر نمی‌کردم این فرد شوهرخواهرم باشد. همسرم را زیرنظر گرفتم و تلفن همراهش را کنترل کردم در کمال ناباوری متوجه شدم این فرد شوهرخواهرم مهران است. اصلا باورم نمی‌شد این دو نفر با سرنوشت من و خواهرم و بچه‌هایمان این‌طور بازی کرده‌ باشند. به زنم گفتم دیگر لایق زندگی با من نیست، تصمیم گرفتم از او جدا شوم و این موضوع را هم به او گفتم بعد از کمی کشمکش در دادگاه از هم جدا شدیم. فکر می‌کردم با رفتن همسرم آرامش به زندگی‌ ما برگردد و من و خواهرم بتوانیم راحت باشیم اما بعد از چند ماه متوجه شدم اشتباه کرده‌ام.»متهم در ادامه گفت: «مهران، همسرسابق من را عقد کرده‌ بود و آنها به‌صورت صیغه‌ای با هم ازدواج کرده‌ بودند. حالا دیگر مقصر همسرسابق من نبود، این مهران بود که دست از سر او برنمی‌داشت. آنقدر ناراحت شدم که تصمیم گرفتم او را بکشم. یک سلاح تهیه کردم و روز حادثه سراغ مقتول رفتم و به سرش شلیک کردم.»هیات قضات برای شنیدن صحبت‌های همسر مقتول او را به جایگاه دعوت کردند. این زن در مورد ارتباط شوهرش با همسر برادرش گفت: زمانی که مینا همسر برادرم بود می‌دانستم با شوهرم ارتباط دارد اما از ترس اینکه برادرم کار اشتباهی بکند سکوت می‌کردم، ضمن اینکه موضوع آنقدر بد بود که می‌دانستم خانواده به هم می‌ریزد و اختلافات شدیدی بین ما به وجود می‌آید. من دو دختر داشتم و به‌خاطر سرنوشت آنها چیزی نمی‌گفتم تا اینکه برادرم خودش موضوع را متوجه شد و تصمیم گرفت از همسرش جدا شود. این موضوع رو شد اما به‌خاطر اینکه برادرم، همسرش را طلاق داده‌ بود دیگر همه‌چیز تمام شد. مدتی بعد متوجه شدم همسرم با مینا ازدواج کرده‌است. مطرح شدن دوباره این قضیه باز هم خانواده را به هم می‌ریخت؛ برای من دیگر زندگی خودم مهم نبود بلکه بچه‌های خودم و بچه‌های برادرم مهم بودند، به‌خاطر همین دوباره سکوت کردم تا اینکه برادرم متوجه شد و شوهرم را به قتل رساند.
تخفیف ۱۰ میلیونی «مگان» برای افراد خاص
به گزارش روزنامه شرق، با گذشت بیشتر از یک‌سال از پایان کار دولت پیشین، همچنان پرونده تخلفات دولت نهم و دهم روی میز مسوولان، نمایندگان مجلس و مراجع قضایی است.  یکی از این تخلف‌ها مربوط به پرونده فروش خودروهای مگان است؛ فروش خودروهایی که در جریان اجلاس جنبش عدم‌تعهد با قیمت‌هایی بسیار ارزان‌تر از قیمت واقعی به برخی نورچشمی‌ها فروخته شده بود و حالا مسوول پیگیری این پرونده در کمیسیون اصل ٩٠ از تخفیف ١٠میلیونی ٣٠٠دستگاه به برخی افراد خاص خبر داده است. این رقم البته در برابر ارقام نجومی و میلیونی و میلیاردی رقم خاصی نیست، اما موضوع گزارش تخلف است که مدام از این‌سو و آن‌سو به گوش می‌رسد.  خریداران این خودروها به گفته مصطفی افضلی‌فرد، عضو کمیسیون اصل ٩٠ مجلس «نورچشمی‌‌ها» بوده‌اند. سخنگوی کمیسیون اصل ٩٠ مجلس طی اخطاری در مجلس بیان می‌کند که این مگان‏‌ها در جریان اجلاس، ٨٠میلیون‌تومان خریده شده و پس از آن به قیمت‌های ارزان‌تر و حتی تا مرز ١۵میلیون‌تومان فروخته شده اما یافته‌های جدید کمیسیون نشان از آن دارد که در فروش هرکدام از ٣٠٠ خودرو دست‌کم ١٠میلیون تخفیف غیرلازم داده شده است. البته محمدحسن ابوترابی‌فرد، نایب‌رییس مجلس تاکید دارد که «برای چنین اظهارنظر و اعتراضی باید اسناد موجود باشد»؛ مستنداتی که حالا منابع آن در کمیسیون اصل ٩٠ مجلس موجود و در اختیار افضلی‌فرد قرار گرفته است.  از جنس همان اسنادی است که اکبر ترکان برای تخلف ١۶میلیاردتومانی ارایه داد. این ١۶میلیارد همان مبلغی است که در روز تحلیف ریاست‌جمهوری به حساب دانشگاه ایرانیان آقای احمدی‌نژاد ریخته شد و طی اعتراض‌ها و جنجالی که برانگیخت، این پول به خزانه دولت بازگشت. اما حالا مصطفی افضلی‌فرد می‌گوید: «گزارش‌ها، واقعیت داشته و حدود ٣٠٠ خودرو با دست‌کم ١٠میلیون‌تومان تخفیف به برخی افراد خاص فروخته شده‌اند.»
دستگیری سه شکارچی خرگوش در شبستر
به گزارش ایسنا، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شبستر از دستگیری سه شکارچی غیرمجاز و متخلف خرگوش در این شهرستان خبر داد. عباس کاردان با اعلام این خبر گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان حین گشت زنی در منطقه موفق به دستگیری سه شکارچی غیرمجاز خرگوش شدند. وی افزود: از این شکارچیان متخلف دو لاشه سر خرگوش، سه قبضه تفنگ تک لول نیز کشف و ضبط شد.
مالباختگانی که گول پیامک یک چوپان را خوردند
به گزارش ایران، مالباخته پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت: چند روز پیش فرد ناشناسی با تلفن همراهم تماس گرفت و مدعی شد هنگامی که چند ماه پیش به عنوان چاه کن در خانه‌‌ام مشغول به کار بوده چند قطعه طلا و مجسمه عتیقه پیدا کرده است و می‌‌خواهد این طلا و جواهرها را در ازای گرفتن مبلغی بسیار کمتر از ارزش واقعی آنها به خودم بدهد. این شخص در اظهاراتش مدعی شده بود تنها و تنها به خاطر آنکه وجدانش اجازه نمی‌دهد تا عتیقه‌ها را به شخص دیگری بفروشد حاضر شده آنها را به خودم بدهد.مالباخته در ادامه افزود: زمانی که با این فرد و دوستانش ملاقات کردم آنها مجسمه‌ای به من نشان دادند و مدعی عتیقه بودن آن شدند، حتی قطعه‌ای از مجسمه را کنده و اصرار کردند از طلا بودن آن اطمینان پیدا کنم. من نیز این قطعه مجسمه را به طلافروشی برده و زمانی که طلافروش اعلام کرد این قطعه طلای خالص است، تصمیم گرفتم طلا و جواهر عتیقه را از آنها و به قیمت ۵۰ میلیون تومان بخرم.مالباخته درخصوص نحوه اطلاع از تقلبی بودن طلا و جواهر به کارآگاهان گفت: «زمانی که این طلا و جواهر را برای فروش به عتیقه‌فروشی بردم، از سوی عتیقه فروش به من اعلام شد تمامی طلا و جواهری که به مبلغ ۵۰ میلیون تومان خریده بودم، بیش از چند ده هزار تومان ارزش ندارد! برای اطمینان، عتیقه‌ها را به چند مغازه طلا و عتیقه‌فروشی نشان دادم و تمامی آنها صحبت‌های مشترکی درخصوص عتیقه نبودن آنها اعلام کردند، در آن هنگام بود که متوجه شدم چه کلاهی سرم رفته است.»با آغاز رسیدگی به پرونده و اقدامات پلیسی، کارآگاهان موفق به شناسایی تعداد دیگری از مالباختگانی شدند که به همین شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته بودند.یکی از شکات پس از حضور در پایگاه به کارآگاهان گفت: «دو نفر تحت عنوان چوپان به من پیامک زدند و مدعی شدند مقداری طلا و جواهر عتیقه پیدا کرده‌اند اما کسی را برای فروش آنها ندارند؛ آنها با طرح این ادعا که حاضر هستند عتیقه‌ها را در ازای مبلغی بسیار کمتر از ارزش واقعی به من بفروشند و…..»  همزمان با شناسایی تعدادی از شکات، اقدامات پلیسی برای شناسایی متهمان آغاز شد؛ کارآگاهان با انجام چهره‌نگاری و استفاده از بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار موفق به شناسایی دو مجرم سابقه‌دار به نام‌های «مسعود» ۲۸ ساله و «قاسم» ۳۳ ساله شدند که بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف دستگیر و روانه زندان شده بودند. بررسی سوابق آنها نشان داد این دو متهم دارای سوابق متعدد سرقت، کلاهبرداری، مشارکت در آدم‌ربایی، عرضه اموال تاریخی تقلبی و اخلال در نظم عمومی هستند.
تعطیلی ۲۴ ساعته در اعتراض به بدحجابی +عکس
به گزارش صراط، پایگاه خبری شیعه آنلاین امروز با درج پیامی در صفحه نخست خود این موضوع را اعلام کرد.
حمله هکری«داعش»به دانشگاه امام صادق+عکس
به گزارش مهر،  پایگاه خبری تحلیلی «خبرنامه صادق» به آدرس(isunews.ir) که توسط جمعی از دانش آموختگان دانشگاه امام صادق(ع) مدیریت می شود و از طریق آن به انتشار اخبار مربوط به اساتید، دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه امام صادق علیه السلام می پردازد، صبح امروز توسط اعضای گروهک تروریستی داعش هک شد.بر اساس این گزارش، صبح امروز محتوای سایت از دسترس کاربران خارج شد و تصویری از پرچم گروهک تکفیری داعش نمایش داده شد که مسئولیت این اقدام را به عهده گرفته است.گفتنی است که عمده مطالب خبرنامه صادق به بازنشر آثار و دیدگاه های اساتید و دانش آموختگان دانشگاه امام صادق(ع) اختصاص دارد و در میان آنها یادداشت ها و گفتگوهایی نیز در ارتباط با گروهک تکفیری داعش وجود داشت.این اتفاق در شرایطی رخ داد که خبرنامه صادق چندی پیش و پس از ماجرای تروریستی در سیدنی به انتشار گزارشاتی در خصوص «هارون مونس» پرداخت و چهره این عضو گروه داعش را افشا و بر ملا کرد.لازم به ذکر است سال گذشته نیز پایگاه هیات میثاق با شهدای بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) مورد حمله گروهک تکفیری قرار گرفت و مدتی از دسترس کاربران خارج شد.با تلاش همکاران محتوای سایت خبرنامه صادق که در خلال این اتفاق از بین رفته بود مجدداً در دسترس کاربران قرار گرفت و سایت هم اکنون در حال بازسازی است.خبرنامه صادق همچنان که پیش از این تصریح کرده است، هیچ وابستگی به دانشگاه امام صادق(ع) ندارد و اخبار و مواضع رسمی دانشگاه از طریق سایت آن (www.isu.ac.ir) قابل دسترسی است.

مردی که قاتل همسر و فرزندش را با نیزه کشت+ تصاویر
به گزارش فرارو ، دیمتریا با چند زن دیگر از روستایش در کنار دریاچه ایستاده بود. آن‌ها تصمیم داشتند که از دریاچه «کیوگا» در اوگاندا برای روستای خود آب بیاورند که در این حال کروکودیلی غول‌پیکر او را شکار کرد. کروکودیل دیمتریا را با خود کشید و برد و آن زن دیگر هرگز دیده نشد. مبارک باتامبوزه، همسر دیمتریا، از این اتفاق به شدت اندوهگین شده بود. هنگام این اتفاق، نبیره باردار بوده است. مبارک علاوه بر همسر خود، کودک متولد نشده‌اش را نیز از دست داده است. او حس حقارت شدیدی داشت تا اینکه ماه گذشته خبر رسید که آن کروکودیل برگشته است. شخصی مرا صدا زد و گفت: «مبارک، برات یک خبر مهم دارم. ما الان داریم به آن کروکودیلی نگاه می‌کنیم که همسر تو را بلعید.» مبارک که یک ماهیگیر ۵۰ ساله است با چند تن از دوستانش به سمت آن دریاچه رفت. مبارک می‌گوید: «جانور واقعا غول‌پیکری بود. ما سعی کردیم با سنگ و چوب اذیتش کنیم. اما خب واقعا نمی‌شد کاری کرد.» مبارک تصمیم گرفت که به سراغ آهنگر محلی برود. مبارک گفت: «به او توضیح دادم که دارم با یک جانور غول‌پیکر می‌جنگم. یک کروکودیل. چون که آن جانور همسر و بچه متولد نشده‌ی من را بلعیده است. من می‌خواهم با تمام وجود انتقام بگیرم. سپس از آن آهنگر خواست تا برای او نیزه‌ای بسازد که بتواند کروکودیل را بکشد.» مبارک ادامه داستانش را این‌گونه تعریف می‌کند: «من واقعا می‌خواستم که آن کروکودیل را بکشم. آهنگر از من ۵ دلار پول می‌خواست تا آن نیزه را بسازد.» این پول برای باتامبوزه رقم زیادی بود، اما او مصمم بود. مبارک می‌گوید: «آن کروکودیل همسر مرا کاملا بلعید. دیگر هیچ ردی از او دیده نشد، نه لباس و نه دست یا پای کنده‌شده‌اش را کسی ندید. من دیوانه شده بودم، بچه متولد نشده‌ام و مادرش. دنیا برایم به آخر رسیده بود. من دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتم.» وقتی به دریاچه برگشتند، آن کروکودیل هنوز آنجا بود، اما دوستان مبارک همه وحشت‌زده شده بودند. آن‌ها می‌گفتند: «لطفا به این جانور غول‌پیکر حمله نکن. چون بسیار بزرگ است. ممکن است تو را هم ببلعد. برای کشتنش، نیزه کافی نیست. تو نمی‌توانی کارش را یکسره کنی.» اُسوالد تومیانیا، یکی از مسئولان حیات‌وحش اوگاندا، گفت که آن کروکودیل بیش از چهار متر طول و بیش از ۶۰۰ کیلوگرم وزن داشت. مبارک می‌گوید: «من نیزه را در پهلوی آن جانور فرو کردم. دوستانم داشتند با سنگ به پشت آن ضربه می‌زدند. در همین حین، کروکودیل تلاش کرد تا دهانش را بالا بیاورد تا دوباره به من حمله کند. وحشی شده بود. ترس بر همه حاکم شده بود. اما من مصمم بودم و از مرگ نمی‌ترسیدم. فقط می‌خواستم آن را بکشم. نیزه را در پهلویش فرو کردم و طناب را کشیدم. همین کار کروکودیل را به شدت اذیت کرد.» پس از یک ساعت و نیم کنجار رفتن با کروکودیل، مبارک و دوستانش موفق شدند آن حیوان بسیار عصبانی را از پای درآورند. آن‌ها که از این پیروزی مسرور و شادمان بودند به روستا برگشتند. کروکودیل کشته شده را به دانشگاه ماکارِره در «کامپالا» بردند تا ویلفرد امنِکو بر روی آن آزمایش‌هایی انجام دهد. ویلفرد که دامپزشک است می‌گوید: «یک استخوان ساقه پا در شکم کروکودیل پیدا کردیم، اما کاملا مطمئن نیست آن استخوان متعلق به انسان باشد.»
بهترین کادوی تولد علی دایی در جشن تولد ۴۵ سالگی چه بود؟
به گزارش خبرآنلاین؛علی دایی روز گذشته ۴۵ سال تولدش را جشن گرفت.شهریار فوتبال ایران در چهاردهم بهمن ۱۳۴۸ دراردبیل متولد شد.او سومین فرزند و سومین پسر خانواده است.البته پدر دایی ، شناسنامه او را بزرگتر گرفت  و اول فروردین ۱۳۴۹ به عنوان تاریخ تولد در شناسنامه علی دایی ثبت شود.دایی از لحاظ عناوین فردی و تیمی پر افتخار ترین فوتبالیست تاریخ ایران به شمار می رود و با ثبت ۱۰۸ گل ملی آقای گل جهان به شمار می رود.دایی که مهمان ویژه فینال جام ملت های آسیا در استرالیا بود در اینستاگرام تماشاگران و در پاسخ به این سوال که بهترین کادویی که فکر می کنید در تولد ۴۵ سالگی بگیرید چه چیزی است گفت:«یک هفته است نورا را ندیده ام.صبح روز تولدم(دیروز)که به ایران برسم،بوسه نورا می تواند بهترین کادوی من باشد.دلم برای او خیلی تنگ شده است.»
آب شرب پایتخت هیچ مشکلی ندارد
به گزارش ایسنا فرماندار تهران با تاکید بر سلامت آب شرب شهر تهران گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در آب شرب شهر تهران نداریم و در بحث سلامت سبزی و موادغذایی هم مشکلی در شهر تهران وجود ندارد.عیسی فرهادی گفت: مشکلاتی که در بحث آب شرب تهران و برداشت از آب‌های زیرزمینی وجود داشت، خوشبختانه حل شده و مشکلی در این بخش نداریم البته این به معنای بی تفاوتی نسبت به مساله سلامت آب نیست و سلامت آب شرب شهر تهران، به صورت مداوم توسط فرمانداری پیگیری می‌شود.
لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=6730

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.