تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
4

داعش مدعی شد جاسوس موساد را اعدام کرده است + عکس

  • کد خبر : 8593
  • 20 اسفند 1393 - 7:03

عصر ایذه: گروه داعش تروریستی داعش با انتشار ویدئویی مدعی شد که جاسوس موساد را به ضرب گلوله به قتل […]

عصر ایذه: گروه داعش تروریستی داعش با انتشار ویدئویی مدعی شد که جاسوس موساد را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی وی،  ویدئویی که گروه تروریستی تکفیری داعش منتشر کرده به وضوح نشان می‌دهد یک پیکارجوی کم سن و سال یک مرد اسرائیلی را به ضرب گلوله به قتل می‌رساند.
داعش مدعی است این فرد جاسوس آژانس جاسوسی اسرائیل (موساد) بود.
این گروه تروریستی روز سه شنبه یک ویدئوی ۱۳ دقیقه‌ای منتشر کرد که در آن فرد قربانی خود را محمد سعید اسماعیل مسلم ۱۹ ساله معرفی می‌کند و درباره نحوه استخدام خود توسط دستگاه جاسوسی اسرائیل توضیح می‌دهد.
داعش مدعی شد که جاسوس موساد را اعدام کرده است
این ویدئو شباهت‌هایی با ویدئوهای قبلی این گروه دارد از جمله لباس قربانیان که به رنگ نارنجی است.
در این ویدئو ۲ پیکارجو که یکی از آنان پسری کم سن و سال است در پشت سر این اسرائیلی به چشم می‌خورند. پیکارجوی مسن‌تر به زبان فرانسوی می‌گوید که این زندانی را موساد برای جاسوسی از داعش اعزام کرده بود.
در این فیلم، پسر کم سن و سال روبروی فرد گروگان قرار می‌گیرد و سپس با هفت‌تیر به پیشانی وی شلیک می‌کند.
سعید مسلم، پدر این قربانی گفته است فرزندش که شهروند اسرائیل است برای پیوستن به داعش محل خدمت خود در آتش نشانی را ترک کرده بود.
سخنگوی سرویس امنیتی «شین بت» اسرائیل نیز به خبرگزاری فرانسه گفت محمد ۲۴ اکتبر «به خواست خود خانه را ترک کرد و اسرائیل وی را برای این کار اعزام نکرده بود.»
سخنگوی شین بت افزود محمد از اراضی اشغالی به ترکیه و «از آنجا به سوریه سفر کرد و برای همکاری با داعش به این سازمان پیوست.»
مجله موسوم به «دابیق» که ظاهرا داعش آن را چاپ می‌کند ۱۲ فوریه اعلام کرد پیکارجویان تکفیری یک فرد ۱۹ ساله را دستگیر کرده‌اند که به منظور جاسوسی درباره مخفی‌گاه‌‌های تسلیحاتی و پایگاه‌های داعش در سوریه برای اسرائیل به این گروه پیوسته بود.
این مجله به نقل از مسلم خطاب به تمامی کسانی که می‌خواهند از داعش جاسوسی کنند گفته بود «فکر نکنید که خیلی باهوش هستید و می‌توانید این گروه را فریب دهید. شما به هیچ وجه موفق نمی‌شوید.»
ویدئوی اعدام این فرد اسرائیلی در بحبوحه انتشار گزارش‌هایی مبنی بر حمایت رژیم تل آویو از پیکارجویان تکفیری داعش منتشر شد.
رژیم اسرائیل از زمان آغاز خشونت‌های حدودا ۴ ساله در سوریه چندین بار نیروهای سوری را که با گروه‌های تروریستی می‌جنگیدند هدف حملات هوایی قرار داده است.
بشار اسد، رییس جمهور سوریه در ۲۶ ژانویه گفته بود رژیم اسرائیل با اجرای حملات هوایی در خاک سوریه آشکارا از گروه‌های تروریستی در این کشور حمایت می‌کند.
پیکارجویان داعش در حال حاضر کنترل بخش‌هایی از سوریه و عراق را در اختیار دارند.
منبع: باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=8593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.