تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
7

درگیری خونین مسلحانه در گلپایگان ۱۲ کشته و زخمی برجای گذاشت/ شهادت جانشین فرمانده انتظامی گلپایگان

  • کد خبر : 1884
  • 07 دی 1393 - 10:57

عصر ایذه: درگیری خونین گلپایگان از یک سرقت مسلحانه در الیگودرز آغاز شد و با کشته و مجروح شدن بیش […]

عصر ایذه: درگیری خونین گلپایگان از یک سرقت مسلحانه در الیگودرز آغاز شد و با کشته و مجروح شدن بیش از ۱۰ نفر با گروگانگیری راننده سرهنگ یوسلیانی فرمانده ناجا گلپایگان و کشتن دو گروگان دیگر در ویلا شهر اصفهان متواری شده اند.

.

درگیری خونین مسلحانه در گلپایگان ۱۲ کشته و زخمی برجای گذاشت/ شهادت جانشین فرمانده انتظامی گلپایگان

.

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از صاحب نیوز، ظهر شنبه سرقتی مسلحانه از یکی از بانک‌های شهر الیگودرز در استان لرستان انجام شد و پس از آن سارقان به سمت شهر خمین در استان مرکزی متواری شده و در آنجا با ماموران پلیس درگیر شدند.

تیر اندازی در شهرستان خمین و گلپایگان توسط سارقین بانک  این سارقین در صبح شنبه ۹۳/۱۰/۶ به یکی از بانکهای شهرستان خمین یورش برده و با کشتن یک نفر متواری میشوند و به سمت استان اصفهان و شهرستان گلپایگان حرکت میکنند که در راه با مامورین نیروی انتظامی مواجه شده و با شهید کردن چهار نفر به حرکت خود ادامه میدهند.
در کمربندی شهرستان گلپایگان نیز با وجود راه بند و بستن راه توسط نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی شهرستان گلپایگان اقدام به تیر اندازی به صورت رگبار نموده و سه سرباز و دو افسر نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی را با ضرب گلوله به شهادت رسانده و به سمت روستای وانشون حرکت میکنند و مجددا به داخل شهر بر میگردندو یکی از انان که خانوم بوده از ماشین پیاده شده و اقدام به تیراندازی نموده و متواری میشود و چند تن از اشرار و سارقین زخمی میشوند و دو کادری دیگر به شدت زخمی میشوند به حدی که حال انان وخیم گزارش شده و حتی پای سروان زینلی شش تیر اصابت کرده است.

درگیری‌ها به سمت روستای سعیدآباد شهرستان گلپایگان کشیده شده و ماموران نیروی انتظامی پس از ورود سارقان به این شهر با آنها درگیر شدند.

در این بین سارقان یک دانشجوی گلپایگانی را که از خمین به طرف گلپایگان آمده بود را گروگان می‌گیرند و زمانی که به منطقه مَرغ ـ مرز بین خمین و گلپایگان می‌رسند این گروگان را به ضرب گلوله از ناحیه دست و پا مجروح می‌کنند و بعد از آن به طرف کمربندی آیت‌الله محمدی گلپایگان آمده و با ماموران راهنمایی و رانندگی برخورد می‌کنند و یکی از ماموران راهنمایی و رانندگی را از ناحیه پا مجروح کرده و به سوی خودروی راهنمایی و رانندگی تیراندازی می‌کنند.

پس از این ماجرا سارقان به خودروی نیروی انتظامی برخورد می‌کنند و محمد هاشمی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان و سرباز وی را به شهادت رسانده و اسلحه و ماشین پلیس را با خود می‌برند.

این سارقان پس از آن به طرف روستای وانشان خوانسار رفته و در آنجا ماشین پلیس را به آتش کشیده و دو سرباز دیگه را هم مجروح می‌کنند.

دو نفر از مجروحان بدحال به بیمارستان اصفهان اعزام شدند و ۵ نفر دیگر در بیمارستان و اتاق عمل هستند.

گفتنی است شب گذشته سرهنگ حسین‌زاده، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با ورود به گلپایگان و تشکیل شورای تامین شهرستان، مامور رسیدگی به این موضوع شده است.

سارقان راننده سرهنگ یوسلیانی فرمانده ناجا گلپایگان و دو نفر از اهالی  روستا  پدر و پسر  را به گروگان گرفته اند .

در ادامه این عملیات، عوامل انتظامی یک دستگاه وانت نیسان رها شده را در حوالی روستای ” در ” کشف کردند که در بررسی ها مشخص شد راننده نیسان براثر اصابت گلوله در داخل خودرو کشته شده و جسد فرزند ۱۷ ساله وی نیز در حاشیه جاده کشف شد که احتمال تیراندازی و قتل آنان از سوی مهاجمان متصور است.

بر اساس آخرین اخبار تا لحظه درج این خبر متاسفانه آمار کشته شدگان در این حادثه به پنج نفر رسیده و ۷ نفر از جمله گروگان مورد نظر زخمی شده اند نیروی انتظامی همچنان در تعقیب سارقان متواری است که یک نفر از آنها کشته شده و دو نفر دیگر با یک دستگاه کامیون حوالی ویلا شهر متواری شده اند.

هم اکنون سارقین متواری شده اند و پلیس اطلاعات استان اصفهان در تمامی مسیرهای منتهی به شهرستانهای این استان ادامه دارد.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=1884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.