تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

در ایذه شیپور بزنید/ معرفی برنامه داد و ستد کالای «شیپور»

  • کد خبر : 37229
  • 29 مرداد 1394 - 11:42
در ایذه شیپور بزنید/ معرفی برنامه داد و ستد کالای «شیپور»

عصر ایذه: کالای اضافی و قدیمی خود را بفروشید و تبدیل به پول کنید و بهترین خرید ها را انجام دهید. […]

عصر ایذه: کالای اضافی و قدیمی خود را بفروشید و تبدیل به پول کنید و بهترین خرید ها را انجام دهید.

 

 

 

com.sheypoor.mobile

 

 

شیپور فضایی رایگان برای خرید و فروش فراهم کرده است تا همه از هر کجای ایران بخصوص شهرستان ایذه بتوانند سریع، آسان و بدون واسطه کالا و خدمات خود را برای فروش آگهی کنند و یا آن چه که دنبال آن هستند را با قیمت مناسب پیدا کنند. در شیپور هر چه که فکر می‌کنید، از خودرو و املاک گرفته تا موبایل، لپ تاپ، لباس، لوازم خانه و هزارن نوع کالای دیگر قابل خرید، فروش و مقایسه است.

 

زندگی هر لحظه نو می‌شود و آدم‌ها هر روز کالاهای نو و خدمات جدیدی می‌خواهند و در کنار این‌ها، فوت‌وفن‌های تازه‌ای و راه‌های میان‌بری هم برای رسیدن به خواسته‌های‌شان پیدا می‌کنند. حالا دیگر برای این که وسیله‌ای بی‌استفاده، کالایی نو یا دست دوم یا حتی خانه و خودرو بفروشید یا برای این که کالا و خدمات ویژه‌ای بخرید حتی لازم نیست سرتان را از روی موبایل یا لپ‌تاپ‌تان بلند کنید؛ شیپور در دست شماست تا با خیال راحت بخرید و با دل خوش بفروشید. شیپور بازار داغی برای تمام فروختنی‌ها و نیازمندی‌های شماست تا بدون هیچ واسطه و هزینه‌ای در لذت و سادگی داد و ستد غرق بشوید. اگر خریدارید، می‌توانید با موتور جست‌وجوی قوی شیپور که مو لای درزش نمی‌رود به دنبال هر چه می‌خواهید بگردید. اگر فروشنده‌اید، می‌توانید در کمتر از دو دقیقه یک بازار داغ برای چیزی که در چنته دارید بسازید. صدای شیپور از سال ۱۳۹۱ بلند شده و آقای رضا اربابیان باعث و بانی آن بوده است. شیپور توانسته در این چند سال‌ صدای خود را بلند و بلندتر کند، طوری که حالا در هر روز دست هزاران کاربر خود را به دست هم می‌دهد تا تجربه‌ی لذت‌بخشی از خرید و فروش داشته باشند. «شیپور»، نیازمندی‌ها را با صدای بلند «اطلاع‌رسانی» می‌کند و فروختنی‌ها را «جار» می‌زند، و اسم آن هم از همین جا آمده. لوگوی آن هم ترکیبی است از شیپور و ذره‌بین؛ شیپور در دست فروشنده‌ای است که دیگران را از جنس خود «باخبر» می‌کند و ذره‌بین در دست خریدار و جوینده‌ای است که در میان آگهی‌ها «جست‌وجو» می‌کند. و البته این لوگو بال و پَری هم دارد تا بتواند در دنیای مجازی گشت‌وگذار کند. لوگوی شیپور تنوعی از رنگ‌هاست که بازار رنگارنگ کالاها و آگهی‌های آن را نشان می‌دهد. آگهی‌هایی که صددرصد رایگان است و کالاهای شما را به‌راحتی آب خوردن به پول تبدیل می‌کند.

 

لوگوی شیپور

 

col-md-2 col-md-2 col-md-2 col-md-2 col-md-2

 

 

همبن حالا برنامه شیپور را برای سیستم عامل های مختلف دانلود کنید:

قیمت : رایگان

سیستم عامل : iOS و اندروید

دانلود از بازار:

دانلود از اپ استور:

 

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=37229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت دوستان وهمشهری های گلم که زحمت میکشن واخبارشهرستان وبرنامه خوبشان روروی سایت قرارمیدهن تشکرمیکنیم

  2. سپاس از دوستان فعال در عصر ایذه بابت تلاش با ارزش و مفیدشان

  3. لایک دارین ممنونم از سایت خوبتون

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.