تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
11

در رشته‌های پرستاری، بهیاری، اتاق عمل، هوشبری و تغذیه نیاز مبرم به نیرو داریم

  • کد خبر : 50235
  • 26 آذر 1395 - 16:29
در رشته‌های پرستاری، بهیاری، اتاق عمل، هوشبری و تغذیه نیاز مبرم به نیرو داریم

حسن زاده گفت: باتوجه به ساخت و سازهای جدید و گسترش حوزه سلامت ایذه، به ۱۸۰ نیرو در رشته های پرستاری، بهیاری، اتاق عمل، هوشبری و تغذیه نیازمندیم.

حسن زاده گفت: باتوجه به ساخت و سازهای جدید و گسترش حوزه سلامت ایذه، به ۱۸۰ نیرو در رشته های پرستاری، بهیاری، اتاق عمل، هوشبری و تغذیه نیازمندیم.

 

در ادامه نشست های خبری مسئولین شهرستان در دفتر عصر ایذه، مازیار حسن زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه، مهندس مردانی رئیس مرکز بهداشت ایذه، مهاجری معاونت درمان و   در دفتر عصر ایذه حضور پیدا کردند تا به سوالات مردم و مشکلات این حوزه پاسخ دهند.

 

 

photo_2016-12-15_20-36-52

 

گفتنی است به علت تعدد سوالات، مقرر شد دکتر حسن زاده در یک نشست دیگر به همراه رئیس بیمارستان شهدای ایذه به سوالات باقی مانده پاسخ دهد.

 

در پنج رشته نیاز مبرم به نیرو داریم

 

دکتر مازیار حسن زاده با بیان اینکه در ۵رشته پرستاری، بهیاری، اتاق عمل، هوشبری و تغذیه به نیرو نیازمندیم، اظهار داشت: تاکنون توانستیم تعدادی نیرو در رشته های عنوان شده جذب کنیم اما هنوز با کمبود نیرو در رشته های ذکر شده مواجهیم.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه افزود: در رشته های ذکر شده، در مقطع لیسانس هر کسی مراجعه کند بلافاصله در این مجموعه جذب خواهد شد.

 

وی درخصوص جذب نیرو به روش طرحی و آوای سلامت عنوان کرد: پیش از این سهمیه شهرستان ایذه از این طرح ۱۸ نفر بود که با رایزنی های انجام شده، سهمیه ایذه به ۲۷ نفر افزایش پیدا کرد و در طرح آوای سلامت نیز به نسبت سال گذشته ۴ نفر افزایش سهمیه داشتیم.

 

حسن زاده با اشاره به جذب ۲۶ نیرو در بخش های مختلف مجموعه شبکه بهداشت، گفت:  این جذب بر اساس ردیف استخدامی که دانشگاه علوم پزشکی اهواز به ما داده صورت گرفت و ۱۰ پزشک ماما، ۱۲پرستار، ۲نفر در بخش فوریت های پزشکی و دو نفر در بخش بهداشت محیط جذب شدند.

 

مدیرشبکه بهداشت و درمان ایذه اضافه کرد: ۳۰ نیروی خدماتی در بیمارستان به صورت روز مزد مشغول به فعالیت بودند که برای سروسامان دادن به وضعیت آنها ۱۵ نفر را استخدام و مابقی در اولویت جذب مرحله بعد قرار گرفتند.

 

وی با تاکید بر اینکه شبکه بهداشت و درمان ایذه تنها یک کارشناس بهداشت مدارس دارد، تصریح کرد: هیچ گونه جذبی در رشته بهداشت مدارس نداریم و دانش آموختگان این رشته باید در آموزش و پرورش به کار گیری شوند.

 

حسن زاده افزود: متاسفانه چون کلمه بهداشت در این رشته وجود دارد و دانشجویان دوره کارآموزی خود را در این مجموعه سپری می کنند، انتظار جذب دارند در صورتی که در شبکه تنها یک نیرو با این مدرک نیاز است.

 

در صورت رفع مشکل مکان بهمن ماه در رشته فوریت های پزشکی دانشجو جذب می کنیم

 

مازیار حسن زاده با بیان اینکه مجوز جذب دانشجو در رشته فوریت های پزشکی را از دانشگاه جندی شاپور اهواز دریافت کردیم، اظهار داشت: به دنبال یک مکان برای برگزاری کلاس ها هستیم و اگر مشکل مکان برطرف شود، بهمن ماه دانشجو جذب می کنیم.

 

وی ادامه داد: برای دو رشته پرستاری و تکنسین دهان و دندان در حال پیگیری دریافت مجوز هستیم تا بتوانیم بخشی از نیازهای نیروی انسانی شهرستان را تامین کنیم.

 

مشکل توقف عملیات ساخت پروژه‌های عمرانی توسط شهرداری فعلا مرتفع شد/ برای احداث بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی ۷۰هزار متر زمین نیاز داریم

 

مدیر شبکه بهداشت درمان ایذه با بیان اینکه بدهی شبکه بهداشت یه شهرداری حدود ۴ میلیارد تومان است، گفت: مبلغ ۳ میلیارد آن عوارضی است که از دهه ۵۰ تا امروز پرداخت نشده است.

 

حسن زاده عنوان کرد: با نشست های متعددی که با شهردار داشتیم، مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان بابت هزینه‌های پروانه ساخت پروژه‌های در دست اقدام پرداخت کردیم و فعلا عملیات ساخت آنها از سر گرفته شد.

 

وی با بیان اینکه اگر در پایان سال ساخت پروژه‌ها به حد نصاب لازم نرسد، بودجه آنها پرداخت نخواهد شد، تاکید کرد: امیدواریم شهرداری به همکاری خود ادامه دهد تا این پروژه ها به مرحله افتتاح برسند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه اظهار کرد: مجوز ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی در ایذه گرفته شده است و در صورت اهدای ۷هزار متر زمین، کار ساخت آن آغاز خواهد شد.

 

حسن زاده بابیان اینکه بودجه احداث پایگاه‌های سلامت در محدوده شهر آماده است، تشریح کرد: درصورت اهدای زمین به میزان ۲۵۰ متر پایگاه سلامت، ۶۰۰ متر مرکز سلامت و ۱۰۰ متر ستاد سلامت با تمام تجهیزات و در سریعترین زمان ممکن احداث می‌شود.

 

عمل جراحی چشم با تعرفه دولتی در ایذه انجام می شود

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه با اشاره به حضور یک چشم پزشک جدید در ایذه ، گفت: به دلیل نبود تجهیزات و اتاق عمل در بیمارستان شهدای ایذه عمل جراحی چشم با تعرفه دولتی در کلینیک سینا از هفته آینده انجام خواهد شد.

 

افزایش فوریت های پزشکی شهری و روستایی

 

مازیار حسن زاده بابیان اینک مراکز فوریت های پزشکی در ایذه بسیار کم است، اظهار داشت: ساخت دو مرکز فوریت های پزشکی در ایذه و سوسن مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

 

 

لازم به ذکر است برخی از موراد مهم از قبیل سونوگرافی ، اورژانس ، انباشت زباله، مشکلات بیمارستان و …. به دلیل طولانی شدن جلسه و ابهامات به جلسه بعد موکول شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=50235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.