تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
6

دسته‌بندی‌هایی که مظلومی را به دردسر می‌اندازد/ خانه روی شن و مه!

  • کد خبر : 26545
  • 10 تیر 1394 - 13:34

عصر ایذه: سرمربی تیم فوتبال استقلال مسیری را درپیش گرفته که با وجود اشتقاق فراوان این روزهای آبی‌پوشان و طرفدارانی که […]

عصر ایذه: سرمربی تیم فوتبال استقلال مسیری را درپیش گرفته که با وجود اشتقاق فراوان این روزهای آبی‌پوشان و طرفدارانی که هر کدام سنگ یک نفر را به سینه می‌زنند، دردسرهایی را برای وی ایجاد خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دسته‌بندی در میان استقلالی‌ها با سرعت بسیار زیادی طی سالهای اخیر رشد کرده‌است، در واقع باید تاکید کرد که در میان لشگریان آبی و آنها که ضلع جنوبی ورزشگاه آزادی می‌نشینند، اشتقاق‌های فراوانی به وجود آمده که مدیریت و مربیگری را در این وادی بسیار سخت می‌کند چرا که از هر سمتی که بروی با مشکلات جدی و مقاومت‌هایی روبرو می‌شوی که مدیریت آن بسیار سخت به نظر می‌رسد.

در این سمت ورزشگاه جایگاه‌ها تفکیک شده است، روبروی جایگاه طرفداران مجیدی می‌نشینند، زیر جایگاه خبرنگاران عمدتا طرفداران امیر قلعه‌نویی هستند، در سمت راست و جایگاه تیفوسی‌ها استقلالی‌هایی می‌نشینند که مدعی اند تنها استقلال برای آنها مهم است و کنار آنها و روی تونل طرفداران حجازی نشسته‌اند.

در میان این همه اشتقاق، اما گروه‌هایی شبیه به گروه‌های متفقین و متحدین در جنگ جهانی دوم وجود دارند، تا جایی که معمولا طرفداران مجیدی و حجازی با طرفداران امیر قلعه نویی خوب نیستند و طرفدران استقلال و جایگاه به اصطلاح تیفوسی‌ها هم راه خودشان را تنها با نتایج به دست آمده، هماهنگ می‌کنند که اگر نتایج خوب بود، آنها به سمت سرمربی می‌چرخند و اگر بد بود، مسیر مخالف را در پیش می‌گیرند.

پرویز مظلومی دقیقا در میان این تضاد‌ها،  خانه‌ای ساخته روی شن و مه که نه استوار است و نه می‌توانی در این خانه اندکی جلوتر را ببینی، ممکن است آینده بهشت باشد و البته پشت آن مه ممکن است، جهنم هم باشد و هیچکس آن را نبیند.

دوباره که نگاه کنی یارکشی‌های پرویز مظلومی را می‌بینی، او سعی دارد از همه توان مخالفان امیر قلعه‌نویی استفاده کند. او اشتباه نکرده است، این یک روانشناسی صحیح است در فوتبال و مثل استفاده از بازیکن، مقابل تیم قبلی خودش است که مشکلاتی هم با آن تیم داشته است.

مظلومی در حال شطرنج بازی کردن است، او البته در همین حال روی بند راه می‌رود. شاید به هدف بزند و شاید هم نه، گرچه در این میان باید ببینید، مسئولان استقلال چه می کنند و از لیست پرویز به کجا می‌رسند چرا که بدون در نظر گرفتن کار آنها نمی‌توان آینده را هر چند در شن و مه باشد، پیش‌بینی کرد.

مظلومی با انتخاب آتیلا، به میدان کشیدن مجیدی و جذب نوازی و پیغام فرستادن برای نکونام و تیموریان و جذب تقریبا همه مخالفان امیر قلعه نویی را جذب کرده است و می‌کوشد آنها را مدیریت کند، مدیریتی سخت که سختی آن به محض مواجهه با اولین تنش مشخص شد.

فرهاد مجیدی، اولین یاغی بود که در این قالب نگنجید و کنار رفت. البته می‌توانستی این مهم را پیش بینی کنی و بفهمی که او نمی‌تواند با مظلومی و این روش کار کند که اگر می‌توانست، او دستیار اول می‌شد و محکم‌تر از این ها که امروز هست در باشگاه رنگ و نقش می‌زد.

مدیریت متضادها ریسک بزرگی است که مظلومی آن را انتخاب کرده و می‌خواهد راه را با آنها طی کند، اگر چه این مسیر با توجه به شرایط موجود در استقلال و اشتقاق شدیدی که بین هواداران این باشگاه پیش آمده بهتر از خنثی بودن و توجه نکردن به این موضوعات، حداقل برای مظلومی است که درهیچکدام از این دسته بندی‌ها جا نمی‌گیرد.

 

خبرگزاری مهر

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=26545

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.