تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

دستگیری و شناسایی عاملان تیراندازی‌های اخیر در ایذه

  • کد خبر : 53200
  • 27 بهمن 1396 - 16:25
دستگیری و شناسایی عاملان تیراندازی‌های اخیر در ایذه

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان ایذه گفت: عاملان دو فقره تیراندازی‌ در سطح این شهرستان در هفته اخیر شناسایی و بازداشت شدند.

سرهنگ حجت سفیدپوست در گفت‌وگو با خبرنگار عصرایذه در تشریح این خبر اظهار کرد: در مورد اول تیراندازی، دو نوجوان که از سمت دهستان پیان وارد شهر شده بودند، با انگیزه نامعلوم شروع به شلیک تیر هوایی در خیابان‌ها می‌کنند

وی افزود: اقدام به موقع مأمورین انتظامی در محل حادثه و تعقیب و گریز این اشخاص، منجر به تسلیم شدن عاملین تیراندازی شد.

فرمانده انتظامی ایذه گفت: بعد از کشف اسلحه که از نوع شکاری بوده، پرونده تکمیل و برای رسیدگی به مقامات قضایی ارجاع داده شد.

سفیدپوست ادامه داد: در مورد دوم نیز، چند جوان ۲۱ تا ۲۳ ساله، با پیشینه اختلافات قبلی قصد درگیری درسطح شهر را داشتند که به محض برخورد با نیروهای امنیتی اقدام به تیراندازی به سمت آنها کردند و سپس از محل حادثه متواری شدند.

وی افزود: این افراد پس تعقیب و گریز چند ساعته آنها توسط پلیس، خودروی خود را در منطقه خونگ اژدر رها کرده و فرار کردند، اما با اقدامات نیروهای انتظامی و امنیتی شناسایی شده و تحت تعقیب قرار گرفتند و به زودی دستگیر خواهند شد.

فرمانده انتظامی ایذه در پایان از کشف ۳ کیلو و ۵۰۰ گرم مخدر تریاک خبرداد و گفت: در هفته گذشته یک قاچاقچی مواد مخدر که از مرکز استان قصد ورود به شهرستان و توزیع مواد را داشت طی یک عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر شد.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=53200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.