تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
5

دو سال تبعید به ایذه مجازات مرد اسیدپاش گرگانی

  • کد خبر : 7880
  • 11 اسفند 1393 - 6:04
دو سال تبعید به ایذه مجازات مرد اسیدپاش گرگانی

عصر ایذه: مرد کینه‌جو که برای انتقامگیری روی همسر و خواهرزن سابقش اسید ریخته بود، به ده سال حبس، دو […]

عصر ایذه: مرد کینه‌جو که برای انتقامگیری روی همسر و خواهرزن سابقش اسید ریخته بود، به ده سال حبس، دو سال تبعید به شهرستان ایذه و پرداخت دیه قربانیان محکوم شد.

 

 

83990_164

 

عقربه های ساعت ۲ بعدازظهر دوازدهم شهریور سال ۹۱ را نشان می داد که صدای کمک خواهی و سوختم سوختم، سکوت محله گلشهر گرگان را شکست. اهالی سراسیمه از خانه هایشان خارج شده و متوجه شدند صدای کمک خواهی از خانه همسایه شان شنیده می شود. در ورودی خانه باز بود، بنابراین همسایه ها وارد ساختمان شدند. زن صاحبخانه از داخل حمام خانه درخواست کمک داشت. صدای زن دیگری هم به گوش می رسید. یکی از همسایه ها در را شکست، بهناز و خواهرش بشدت دچار سوختگی شده بودند که سریع به بیمارستان منتقل شدند.

دقایقی بعد کارآگاهان جنایی با حضور در بیمارستان متوجه شدند دو خواهر به نام های بهناز و زینب قربانی اسیدپاشی شده اند. تحقیقات نشان می داد، شوهر سابق زینب به نام کامران عامل این اسیدپاشی بوده است.

زمانی که ماموران برای دستگیری مرد اسیدپاش وارد خانه اش در نزدیکی محل حادثه شدند، دریافتند کامران با بریدن رگ دست خود، اقدام به خودکشی کرده است. او سریع به بیمارستان منتقل شد و با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافت.

دو خواهر که قربانی اسیدپاشی شده بودند با اقدامات درمانی از مرگ نجات یافتند، اما خواهر کوچک تر به نام بهناز که دچار سوختگی شدید شده بود، در این حادثه بینایی یکی از چشمان خود را از دست داد.

 

 

و ایذه همچنان تبعیدگاه . . .

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=7880

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.