تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
23
دو فرنگی‌کار خوزستانی در یک وزن برای المپیک ریو

رامین طاهری: در آمادگی کامل هستم/آخرین اردو تکلیف وزن ۸۵کیلوگرم را مشخص می‌کند

  • کد خبر : 48421
  • 28 تیر 1395 - 14:32
رامین طاهری: در آمادگی کامل هستم/آخرین اردو تکلیف وزن ۸۵کیلوگرم را مشخص می‌کند

به بهانه قرار گرفتن نام رامین طاهری در آخرین لیست تیم ملی جهت اعزام به المپیک ٢٠١۶ ریو، خبرنگار ورزشی عصر ایذه به گفت‌وگو با این ملی پوش خوش‌اخلاق ایذه‌ای پرداخت.

رامین طاهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی عصر ایذه بابیان اینکه من کشتی گیر وزن ٨٠ کیلوگرم هستم اظهار کرد: در اردوی اخیر تیم ملی با کشتی گیران وزن ٨۵ کیلوگرم تمرین کردم و با جلب رضایت کادر فنی در لیست قرار گرفتم.

وی در خصوص قرار نگرفتن نام او در لیست اولیه گفت: لیست اولیه توسط فدراسیون کشتی ارائه‌شده بود و سرمربی تیم ملی به‌محض اطلاع از لیست، من را اضافه کرد و به‌نوعی لیست اولیهای که منتشر شد با هماهنگی کادر فنی نبوده است.

این قهرمان آسیا درباره نحوه انتخاب فرد اعزامی در این وزن تصریح کرد: طی اردوی نهایی تیم ملی که از ۳۰ تیر تا ١٨ مرداد برگزار خواهد شد، فرد منتخب توسط کادر فنی اعلام و به المپیک اعزام خواهد شد و بدین ترتیب خبری از مسابقه انتخابی نخواهد بود.

رامین طاهری با اشاره به آمادگی کامل خود عنوان کرد: نزدیک به ١ماه پیش در مسابقات لهستان قهرمان شدم و هم‌اکنون در آمادگی کامل به سر برده و آماده‌ام در مسابقاتی که شرکت می‌کنم از جان‌ودل برای کشورم کشتی بگیرم.

وی در رابطه با رقابت وی با حبیب الله اخلاقی گفت: رفاقت ما خیلی بیشتر از رقابت ماست و در اردوی تیم ملی هم‌اتاقی هستیم، حبیب الله اخلاقی یکی از صمیمی‌ترین دوستان من است و من تمام تلاشم را می‌کنم که ان‌شاالله راهی المپیک شوم.

 

photo_2016-07-17_19-11-34

رامین طاهری فرنگی کار کشورمان در پایان ضمن تشکر از خانواده‌اش افزود: از مصیب مرادی که شروع کشتی‌ام زیر نظر وی بود و لقمان رضایی که حق استادی بر گردن من دارد تا محمد بنا که برای زندگی ورزشی من خیلی زحمت کشید تشکر و قدردانی ویژه می‌کنم.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=48421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.