تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
10

رضایی: برای نابسامانی مسکن از وزیر راه پاسخ می‌خواهیم/کمر اقشار ضعیف خم شده

  • کد خبر : 54071
  • 11 اردیبهشت 1398 - 5:51
رضایی: برای نابسامانی مسکن از وزیر راه پاسخ می‌خواهیم/کمر اقشار ضعیف خم شده

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: کمر اقشار ضعیف دارد زیر قیمت سرسام‌آور مسکن -چه برای خرید و چه اجاره بها- خورد می‌شود.

محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به نابسامانی وضعیت مسکن در کشور، اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی باید مسکن را در اولویت اول خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه مردم در حوزه مسکن شرایط سختی را تحمل می‌کنند،‌ افزود: کمر اقشار ضعیف دارد زیر قیمت سرسام‌آور مسکن -چه برای خرید و چه اجاره بها- خورد می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: فصل تابستان که فصل نقل و انتقالات هست در راه است، اما مردم شرایط سختی را مردم در حوزه مسکن تحمل می‌کنند. 

*موضوع مسکن نباید در گرفتاری‌های دیگر وزارت راه و شهرسازی گم شود 

 

وی در ادامه متذکر شد: نباید موضوع مسکن و مشکلات مربوط به این بخش در گرفتاری‌های دیگر وزارت راه و شهرسازی گم شود و یا اولویت دوم یا سوم آن قرار گیرد.

رضایی در بخش دیگری از سخنانش از وزیر راه راه و شهرسازی خواست که به جد مسکن را در اولویت اول کار وزارتخانه خود قرار دهد و همه تلاش خود را برای تولید مسکن و کنترل قیمت مسکن بکار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اولویت قرار دادن بهبود نابسامانی مسکن مطالبه اساسی ما از وزیر راه است، تصریح کرد: این مطالبه جدی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی است از وزیر است که اولویت اول وزارتخانه خود را بحث مسکن قرار دهد.

*اسلامی با جدیت قیمت مسکن را کنترل کند

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی با ابراز تاسف از اینکه شرایط سختی است و قیمت‌ها بالا است،‌گفت: در چنین شرایطی مردم تحمل نابسامانی مسکن را ندارند و اقشار ضعیف نابود می‌شوند؛‌ البته با توجه به فصل تابستان نیز شرایط سخت‌تر خواهد شد.

وی در خاتمه اعلام کرد که هفته آینده در جلسه کمیسیون عمران مجلس حتما از وزیر راه دعوت کرده و از وی  در این رابطه پاسخ می‌خواهیم/فارس

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=54071

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.