تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

رفع برخی از مشکلات شهرستان ایذه در گرو انتقال آب است

  • کد خبر : 50931
  • 10 اسفند 1395 - 11:13
رفع برخی از مشکلات شهرستان ایذه در گرو انتقال آب است

خادمی گفت: با صرف هزینه ای اندک برای طرح انتقال آب می توان سرنوشت مردم منطقه را تغییر داد.

به گزارش عصر ایذه، هدایت الله خادمی در حاشیه مراسم درباره قول‌های نوبخت برای انتقال آب اظهار کرد: آمدن نوبخت نشان از حسن نیت وی بوده است زیرا بعد از ۱۱ سال اولین مسئولی بود که وارد منطقه ی ما شد.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در همین راستا افزود: بعد از جلسه شورای اداری که هفته پیش با حضور رییس جمهور برگزار شد، گفت و گو هایی که انجام دادند، آقای جهانگیری و نوبخت قول کلنگ زنی طرح انتقال آب را داده بودند که در همین راستا، نوبخت معاون رییس جمهور به ایذه آمد که به همین خاطر از وی تشکر می‌کنیم ، ما راهی جز انتقال آب نداریم و باید هرچه زودتر کار آن به اتمام برسد.

 

وی مشکلات آب شرب و کشاورزی منطقه را برشمرد و تصریح کرد: منطقه ما دیگر تحمل ندارد چرا که هم مشکل آب کشاورزی داریم هم با مشکل آب شرب دست و ‌پنجه نرم می‌کنیم، منطقه محروم ایذه و باغملک تاکنون مورد ظلم‌ واقع شده است و ما حداقل از انقلاب اسلامی این حق را داریم که وقتی رود کارون ۲۰۰ کیلومتر در سرزمین ما جریان دارد بتوانیم مقداری از آن را برداشت کنیم به جای آنکه با خرج چندین برابری چند صد کیلومتر به جاهای دیگر منتقل شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در خصوص اینکه آمدن نوبخت یک سفر تبلیغاتی بوده اظهار داشت : به نظر من اصلا اینگونه نبود، چرا که اگر قصد چنین کاری را داشتند می‌توانستد مناطق دیگری را برای سفر خود انتخاب کنند ، بعد از قول‌های  روحانی ، جهانگیری و  نوبخت با ارسال نامه پیگیر امدن ایشان شدم و خوشبختانه امروز شاهد حضور رییس سازمان برنامه و بودجه در منطقه هستیم.

خادمی در پایان متذکر شد : وضعیت کنونی منطقه بد است ، خوشبختانه امروز شاهد حضور افراد مطالبه گر هستیم ، اگر این افراد سالهای پیش این روحیه را داشتند الان وضع ما اینچنین نبود ، با انتقال آب تا ۱۵ سال آینده به یکی از شهر‌های مهم کشور تبدیل خواهیم شد.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=50931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. جناب مهندس خادمی باید خدمتت عرض کنم یکی از اولویتهای احداث سد کارون ۳آب رسانی به دشتهای ایذه بود طی سالهای گذشته مسولین زیادی آمدندقول دادندوحتی کلنگ برخی پروژه را هم زندند رفتند امیداست این یکی دیگه سر کاری نباشهبقول شاعربعمل کار برآید    به سخندانی نیست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.