تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

روش های بی شرمانه خواستگار ناکام برای گرفتن انتقام/ جاسازی دروبین مخفی در حمام و اتاق خواب+ عکس

  • کد خبر : 7423
  • 07 اسفند 1393 - 14:25

عصر ایذه: یک مرد حسود بعد از پایان رابطه با نامزدش، به طور مخفیانه در حیاط بزرگ خانه او چادر […]

عصر ایذه: یک مرد حسود بعد از پایان رابطه با نامزدش، به طور مخفیانه در حیاط بزرگ خانه او چادر زد ودر حالی که تمام حرکات زن جوان را زیر نظر داشت، از حریم شخصی او برای انتقام عکس برداری می کرد.
به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از باشگاه خبرنگاران ، مردی ۳۹ ساله با نام “جیمز اندروز”  بعد از اینکه نامزدش ” جما لویس”  او را رها کرد و رابطه با مرد دیگری را آغاز کرد، به یک اقدام ازاردهنده و بیمارگونه علیه خانم ” لویس” مرتکب شد.
“اندروز” بعد ازاینکه خانم “لویس” از او جدا شد، با دادن پیغام های متعدد و متوالی در فیس بوک او ا تهدید کرد که عکس های برهنه اش را در اینترت منتشر می کند.
دادگاه بیرمنگهام انگلیس، گزراش داد “اندروز” یک چادر پنهانی در حیاط باغی خانه  خانم ” لویس” به پا کرده بود و به طور مخفیانه از طریق پنجره خانه اش از او در حالت های مختلف عکس برداری می کرد.
قاضی دادگاه ، “ماری استیسی” می گوید: اقدامات او بسیار جدی بود و با دادن پیغام های تلفن همراه، زنگ های متوالی ، تعقیب و گریز زن جوان و حتی قرار دادن یک چادر مخفی در حیاط خانه او باعث مزاحمت و تجاوز به حریم شخصی او شده است.
او افزود: این مرد روان پریش همچنین گلوی خانم ” لویس” را در خیابان چنگ زده و او را تهدید کرده بود با ریختن آب جوش برروی صورتش از او انتقام خواهد گرفت.
روش های بی شرمانه خواستگار ناکام برای گرفتن انتقام/ جاسازی دروبین مخفی در حمام و اتاق خواب+ عکس
مامور پرونده، “لین ویلیس” بیان داشت: ” اندروز” حتی به طور مخفیانه  از خانم ” لویس” ۲۹ ساله در حمام و اتاقش فیلم و عکس گرفته بود.
او در ادامه گفت: پلیس یک چادر موقتی مخفیانه که با علف و چمن پوشیده شده بود به همراه کیفی از لوازم مورد نیاز ” اندروز” را، در حیاط خانه آن زن کشف کرد.
بازجویی های پلیس نشان می دهد که “اندروز” برای مدت زیادی در آن چادر اقامت داشته و تمام حرکات خانم “لویس” را زیر نظر می گرفت.
وکیل متهم، “جان اسمیت” در دادگاه گفت: ” اندروز” از این موضوع آگاه بوده که کارهایی که انجام می دهد، کاملا اشتباه است. او حالا نیز احساس پشیمانی می کند.
دادگاه “اندروز” را به ۲ سال زندانی و طی حکمی عجیب او را از هرگونه تماس با خانم ” لویس” تا اخر عمر ، محکوم کرد.
لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=7423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.