تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
7

سرخابی‌ها نباید دولتی بمانند/ وزارت برای ورزش‌های پایه هزینه کند

  • کد خبر : 8279
  • 16 اسفند 1393 - 18:41

عصر ایذه: رئیس کمیسیون اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی با انتقاد از صحبت‌های اخیر وزیر ورزش و جوانان درباره […]

عصر ایذه: رئیس کمیسیون اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی با انتقاد از صحبت‌های اخیر وزیر ورزش و جوانان درباره واگذاری برند سرخابی‌ها گفت: نگرانی گودرزی از واگذاری این دو تیم قابل درک نیست.

707008

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از مهر، حمیدرضا فولادگر در خصوص اظهارات اخیر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در خصوص واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق گفت: قرار است برند دو باشگاه به مزایده گذاشته شود و هر کس که برنده شد، باشگا‌ه‌های جدید را راه اندازی کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این روشی است که سازمان خصوصی‌سازی به آن رسید اما اگر مشتری برای آن پیدا نشده است، شاید مشکل از قیمت باشد و اگر لازم شد باید قیمت آن تغییر کند.

رئیس کمیسیون اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی با بیان اینکه دو مرحله مزایده برای واگذاری باقی مانده، افزود: اینکه در مرحله اول مشتری نبود، بهانه خوبی برای دولتی نگه‌داشتن این دو باشگاه نیست.

وی که با سایت خبرگزاری خانه ملت گفتگو می‌کرد، اضافه کرد: بحث همه علاقه‌مندان به ورزش این است دیگر نباید دو باشگاه دولتی بماند. بلکه بهتر است از ظرفیت بخش خصوصی در احیای این دو باشگاه استفاده کرد.

فولادگر در پایان گفت: دولت باید اجازه دهد دو باشگاه واگذار شود و پولی که به این دوباشگاه تزریق می‌کرد، را خرج ورزش‌های قهرمانی و پایه کند.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=8279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.