تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
3

سلفی‌های منشوری ملی‌پوشان در ملبورن صدای کی روش را درآورد+تصاویر

  • کد خبر : 5040
  • 23 دی 1393 - 11:38

عصر ایذه: بازیکنان ایرانی که نمایندگان ملت ایران در استرالیا هستند کاری نکنند که هم برای خودشان حاشیه سازی کنند […]

عصر ایذه: بازیکنان ایرانی که نمایندگان ملت ایران در استرالیا هستند کاری نکنند که هم برای خودشان حاشیه سازی کنند و هم برای تیم ملی ایران چرا که در این دوره از مسابقات امیدواری زیادی به این تیم برای قهرمانی وجود دارد.
.
.

به گزارش عصر ایذه، تیم ملی ایران که برای شرکت در مسابقات جام ملتهای آسیا در استرالیا به سر می برد در اولین بازی خود موفق شد که تیم ملی بحرین را با دو گل شکت دهد.

اما این بازی در شرایطی برگزار شد که ایرانیان زیادی در ورزشگاه محل مسابقه ایران در شهر ملبورن حضور داشتند و از ملی پوشان ایران هم استقبال خوبی داشتند تا جایی که حتی در محل هتل تیم ملی تا ساعاتی ازشب انتظار می کشیدند تا با ملی پوشان ایران عکس یادگاری بگیرند.

این درحالی است که ملی پوشان ایران هم با کمال میل با ایرانیان مقیم استرالیا عکس یادگاری میگرفتند  و به درخواست آنها پاسخ مثبت میدادند.

.

.

اما شنیده شده که پس از انتشار عکس های منشوری ملی پوشان که سر و صدای زیادی به پا کرد کی روش ناراحت شده و به بازیکنان تذکر داده که از مسائل حاشیه سازه خودداری کنند و کاری نکنند که به ضرر تیم ملی تمام شود.

.

.

حتی کار به جایی رسید که مسئولان تیم ملی هم از این کار ملی پوشان که در فضای مجازی هم سرو صدای زیادی را به پا کرده ابراز ناراحتی کردند.

به هرحال امیدواریم بازیکنان ایرانی که نمایندگان ملت ایران در استرالیا هستند کاری نکنند که هم برای خودشان حاشیه سازی کنند و هم برای تیم ملی ایران چرا که در این دوره از مسابقات امیدواری زیادی به این تیم برای قهرمانی وجود دارد.

 

.

راه دانا

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=5040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.