تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
13

سیناصنعت ایذه نایب قهرمان لیگ کشتی فرنگی شد

  • کد خبر : 54829
  • 17 آذر 1400 - 2:04
سیناصنعت ایذه نایب قهرمان لیگ کشتی فرنگی شد

سیناصنعت ایذه در عین شایستگی با شکست مقابل فولادین ذوب آمل در دیدار نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی کشور ، به عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها بسنده کرد.

به گزارش عصر ایذه، سیناصنعت که به عنوان تنها نماینده ایذه در لیگ برتر شرکت کرده بود در مرحله گروهی با تیم‌های رضا پویش کرج، رهپویان شهید سلیمانی و جوانان البرز هم گروه بود که در پایان با قدرت و کسب ۶ پیروزی پیاپی به عنوان تیم نخست گروه خود به مرحله نیمه نهایی رسید.

نماینده پرافتخار ایذه در مرحله نیمه نهایی این مسابقات مقابل تیم قدرتمند دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت و در نهایت با درخشش کشتی‌گیران سبک وزن خود موفق شد با نتیجه ۶ بر ۴ این تیم را شکست داده و راهی فینال شود.

در دیدار پایانی که عصر سه شنبه برگزار شد، سینا صنعت کار را طوفانی آغاز کرد و در چهار وزن نخست به چهار پیروزی متولی دست پیدا کرد اما این روند در سایر اوزان برای نماینده ایذه تداوم نداشت و با شکست‌ در سایر مسابقات، در نهایت این تیم فولادین ذوب آمل بود که با برد ۶ بر چهار به عنوان قهرمانی رسید.

 

سیناصنعت ایذه در طول این مسابقات از نوجوانان و جوانان جویای نام ایذه ای در ترکیب خود استفاده کرد، اهورا بویری، علی مهمدی، علیرضا مهمدی، محمد امین احمدپور، شاهین بداغی، ابوالفضل مهمدی و امید محمودی از جمله این نفرات بودند.

گفتنی است تیم فولادین ذوب آمل که قهرمان لیگ کشتی فرنگی شد نیز چهار فرنگی کار ایذه ای به نام‌های پویا دادمرز، حسین اسدی، ایمان محمدی و مهرداد مردانی در لیست خود داشت.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=54829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.