تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

ششمین مدیر عامل پرسپولیس در یک سال/ مدیر جدید چندماه می‌ماند؟

  • کد خبر : 3647
  • 17 دی 1393 - 12:10

عصر ایذه: باشگاه پرسپولیس یکی از بدترین دوران های فعالیت خود را سپری می کند و در طول یکسال گذشته […]

عصر ایذه: باشگاه پرسپولیس یکی از بدترین دوران های فعالیت خود را سپری می کند و در طول یکسال گذشته شش مدیر عامل عوض کرده است!

.

.

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه، با تایید امیررضا خادم در مورد مدیریت طاهری در پرسپولیس باید تاکید کرد که این باشگاه یک رکورد ویژه کسب کرده و از آذرماه پارسال که رویانیان برکنار شد تاکنون این باشگاه شش مدیر را در راس امور خود دیده است.

از رویانیان به پروین و از پروین به رحیمی و از رحیمی به منتقمی و از منتقمی به سیاسی و دست آخر هم از سیاسی به طاهری، مدیریت پرسپولیس دست به دست شده که این موضوع در نوع خودش بی نظیر است به ویژه در دنیای فوتبال مدرن که حداقل مدیریت ها یک نفر برای چهار یا هشت سال است.

یکی از مهمترین دلایلی که پرسپولیس به نتیجه نرسیده و طی ماه‌های اخیر یکی از ضعیف‌ترین و بی ادعاترین دوران خود را سپری می کند شاید همین دست به دست شدن صندلی مدیریت این باشگاه باشد. کاش در مورد تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس وسواس بیشتری در مورد انتخاب مدیر وجود داشته باشد تا کار به اینجا که امروز کشیده نکشد.

آخرین انتخاب پرسپولیس برای مدیریت هم مدیری باتجربه مدیریت در فوتبال نیست و مشخص نیست که چقدر در این باشگاه دوام می آورد؟

منبع: مهر

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=3647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.