تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
8

شهردار ایذه: پخش گوشت قرمز در ایذه به پیمانکار داده شد/ حمل‌های غیربهداشتی از سوی قصاب‌ها صورت می‌گیرد

  • کد خبر : 50705
  • 17 بهمن 1395 - 19:14
شهردار ایذه: پخش گوشت قرمز در ایذه به پیمانکار داده شد/ حمل‌های غیربهداشتی از سوی قصاب‌ها صورت می‌گیرد

به گزارش عصر ایذه، در چند ماه اخیر تصاویر زیادی از حمل غیربهداشتی گوشت به قصابی های ایذه توسط مخاطبان […]

به گزارش عصر ایذه، در چند ماه اخیر تصاویر زیادی از حمل غیربهداشتی گوشت به قصابی های ایذه توسط مخاطبان عصر ایذه ارسال شد که برخی از آنها در کانال تلگرام عصر ایذه منتشر شد.

رئیس دامپزشکی شهرستان ایذه پس از پیگیری خبرنگار عصر ایذه در این خصوص اظهار کرده بود که دامپزشکی تنها وظیفه نظارت و تایید گوشت ها را بر عهده دارد و حمل و نقل بر عهده شهرداری است.

پس از این مصاحبه طی درخواست های مکرر از مسئول روابط عمومی ایذه درخواست کرده بودیم که علت ضعف این مشکل و کمبود ماشین حمل گوشت را عنوان کند که متاسفانه هیچگونه پاسخی دریافت نکردیم.

به تازگی فیلمی از حمل چندین لاشه گوشت گوسفند در خودرو پیکان در ایذه منتشر شده است که این موضوع باعث شد علت را از شهردار ایذه جویا شویم.

انوشیروان بهرامی در گفت و گو با خبرنگار عصر ایذه اظهار داشت: به تازگی توافقنامه ای بین شهرداری و دامپزشکی ایذه منعقد شد که طی آن پیمانکاری برای حمل و نقل و پخش در شهر معرفی شد.

 

وی عنوان کرد: در پاره ای از مواقع قصاب‌ها برای تامین گوشت مراسمات اقدام به کشتار خارج از دید دامپزشکی می کنند و مرتکب تخلف می‌شوند.

شهردار ایذه ادامه داد: همین امر باعث حمل غیر بهداشتی گوشت ها به قصابی ها می شود و این مسئله با اسم شهرداری تمام می‌شود که وظیفه پیگیری و نظارت این مسائل بعهده دامپزشکی است.

بهرامی باتاکید بر اینکه در امر حمل و‌ نقل گوشت از کشتارگاه تا قصابی ها هیچگونه کمبودی در وسایل حمل نیست، افزود: پیمانکار به نحو احسن در حال انجام این کار زیر نظر شخص بنده است، تمامی حمل های غیرمجاز و غیربهداشتی از سوی خود قصاب ها صورت می گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: بدلیل برگزاری مراسمات و احتمال حمل غیربهداشتی گوشت ها، کشتارگاه را در روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل کردیم و هرگونه حمل و نقل در این روزها به شهرداری مربوط نمی شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=50705

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
  1. درود وخداقوت به مجموعه ی عصر ایذه باز انشان شده مستطیل سبز  وهر چه اشتباه شده مانند توپ  بین مسئولین رد وبدل می شود حالا باید بگیم که دامپزشکی و و شهر داری شما که توافق کردید باید در توافق نامه بنویسید فلان تخلفات ممنوع است  .مواضب خودتون باشید که پیمانکار جاتونو نگیره اخه وقتی پای پول در میان باشد خیلی از قوانین ماده ها وتبصره ها تغییر می کند  پس  اگه برای  خودتون مهم نیست برای مردم مهم هست حالا خود دانید میگم منم یه وانت قدیمی سال ۵۰دارم  کفش زنگ زده می خواین بزارمش واسه حمل ونقل شنیدم پزشکا میگن آهن واسه بدن ضروریه 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.