تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
17

صعود پارسه ایذه به مرحله نهایی لیگ سه فوتسال

  • کد خبر : 54895
  • 30 بهمن 1400 - 8:07
صعود پارسه ایذه به مرحله نهایی لیگ سه فوتسال
پارسه ایذه با غلبه بر رقبای خود به مسابقات لیگ سه فوتسال کشور راه پیدا کرد.

به گزارش عصر ایذه، تیم فوتسال پارسه ایذه که به عنوان میزبان گروه پنجم لیگ مناطق انتخاب شده بود در این مرحله با تیم‌های وحدت ایلام ، تلاش جم ، کیان شهر کیان ، هیات فوتبال شهرستان مریوان ، سیمرغ بهمئی ، پارسه الشتر ، یادآوران شاهدیه همگروه بود.

در نهایت با انصراف سه تیم، مسابقات با حضور تیم‌های پارسه ایذه، هیات مریوان، پارسه الشتر، سیمرغ بهمئی و وحدت اسلام آغاز شد.

نماینده شایسته ایذه در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها به مصاف هیات فوتبال مریوان رفت که با نتیجه پر گل ۵ بر ۳ به پیروزی رسید.

پارسه ایذه در دیدار دوم با نتیجه ۵ بر ۲ پارسه الشتر را مغلوب کرد و با برد ۴ بر ۲ مقابل وحدت ایلام در سومین دیدار صعود خود را به مرحله نهایی قطعی کرد.

پارسه در آخرین دیدار خود در این مسابقات در یک مسابقه تشریفاتی امروز به مصاف سیمرغ بهمئی رفت و این دیدار را نیز با نتیجه ۶ بر ۴ با پیروزی پشت سر گذاشت تا با کسب ۱۲ امتیاز مقتدرانه به عنوان تیم نخست راهب لیگ سه شود.

مسابقات مرحله نهایی با حضور ۱۰ تیم برتر گروههای پنجگانه در ۲ گروه ۵ تیمی برگزار خواهد شد ‌و در نهایت از هر گروه ۲ تیم به لیگ دو کشور صعود خواهند کرد.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=54895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.