تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
3

ظریف و سرلشکر جعفری سخنرانان اجلاسیه مجلس خبرگان/ تعیین رئیس جدید

  • کد خبر : 7268
  • 05 اسفند 1393 - 16:52

عصر ایذه: عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پس از سخنرانی افتتاحیه بحث انتخابات هیأت رئیسه در دستور کار […]

عصر ایذه: عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پس از سخنرانی افتتاحیه بحث انتخابات هیأت رئیسه در دستور کار اول خبرگان قرار دارد گفت: این انتخابات امر ویژه‌ای نیست و ارتباطی با رحلت آیت الله مهدوی کنی ندارد.

 

IMG14452632

 

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه، آیت‌الله محسن حیدری، نماینده مردم اهواز در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار مهر از سخنرانی «محمدجواد ظریف و سرلشگر جعفری» در هفدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان خبر داد و اظهار کرد: کمیسیون سیاسی و اجتماعی خبرگان برای مدعوین و سخنرانان اجلاسیه‌ها پیشنهاداتی را به هیات رئیسه ارائه می‌دهد و که طبق روال هم هیات رئیسه این پیشنهادات را می‌پذیرد.

وی افزود: البته هیات رئیسه خبرگان امکان دارد علاوه بر پبشنهادات کمیسیون سیاسی و اجتماعی، مواردی را بطور جداگانه به تصویب برساند.

آیت الله حیدری با بیان اینکه دعوت از سخنرانان اجلاسیه به تناسب شرایط زمانی و مسائل روز صورت می‌گیرد گفت: امروز به دلیل اینکه بحث مذاکرات هسته‌ای از مباحث روز کشور می‌شود، از وزیر امور خارجه برای حضور و سخنرانی در این زمینه در اجلاسیه هفدهم دعوت بعمل آوردیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور و سخنرانی سرلشگر جعفری در اجلاسیه پیش رو تاکید کرد: با توجه به مسائل منطقه ای و شرایط کشورهای محور مقاومت و همچنین مسائل نظامی این پیشنهاد مطرح شد که یک شخصیت نظامی به خبرگان گزارش دهد که به همین منظور از فرمانده کل سپاه پاسداران دعوت شد.

وی با بیان اینکه در هفدهمین اجلاسیه خبرگان رهبری پس از سخنرانی افتتاحیه بحث انتخابات هیأت رئیسه در دستور کار اول خبرگان است تصریح کرد: این انتخابات یک امر غیرعادی و ویژه ای نیست و ارتباطی با رحلت آیت الله مهدوی کنی ندارد چراکه مطابق آیین نامه مجلس خبرگان باید هر دو سال یکبار انتخابات هیات رئیسه برگزار شود.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=7268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.