تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
12

عربستان دچار مرگ سیاسی در جهان اسلام خواهد شد

  • کد خبر : 15641
  • 01 خرداد 1394 - 18:34

عصر ایذه: عصر دیروز بمناسبت فرا رسیدن روز پاسدار و همچنین اعیاد نیمه شعبان مراسم غبار روبی از آرامگاه شهدای […]

عصر ایذه: عصر دیروز بمناسبت فرا رسیدن روز پاسدار و همچنین اعیاد نیمه شعبان مراسم غبار روبی از آرامگاه شهدای گمنام شهرستان ایذه با حضور پاسداران و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه،خانواده شهدا و مردم ولایت مدار ایذه برگزار شد.

 

 

 

   IMG_0839     IMG_0871

 

 

فرمانده ناحیه مقاوت بسیج ایذه در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار عصر ایذه با اشاره به روز پاسدار و میلاد با سعادت امام حسین (ع) هدف از برگزاری این مراسم را تجدید میثاق با آرمان های شهدا و ایجاد فضایی معنوی برای جوانان و پاسداران جوان عنوان کرد.

 

عبدالله بابااحمدیان در خصوص برنامه‌های سپاه پاسداران به مناسبت روز پاسدار گفت: صبح روز شنبه مراسم صبحگاه مشترک باشکوهی با عزیزان نیروی انتظامی و سپاه پاسداران و بسیج خواهیم داشت همچنین به مناسبت میلاد امام حسین (ع) در سطح پایگاه ها نیز جشن هایی را برگزار خواهیم کرد.

 

وی ادامه داد: در مجموعه سپاه پاسداران نیز مراسم جشن خانوادگی در روز شنبه عصر در یکی از سالن های شهرستان برگزار خواهیم کرد.

 

بابا احمدیان با بیان اینکه مقام معظم رهبری با درایت و نکته سنجی که دارند خیلی خوب به رصد تحولات منطقه می پردازند و هرجا که مسئولین دچار اشتباه شوند به خوبی و به موقع آنها را رهبری و به مسیر درست راهنمائی می‌کنند درخصوص تحولات یمن و اقدامات عربستان اظهار کرد: رهبری خیلی شفاف و قاطع به مسئولین عربستان اخطار دادند که کشتار مردم مظلوم یمن اشتباهی بزرگ است و مسیری که درپیش گرفته اند مسیر غلطی است که به ضرر آنها تمام می شود.

 

وی افزود: عربستانی‌ها بازیچه دست آمریکا و انگلیس و پشت سر آنها اسرائیل شده اند که با اقدامات خود وارد باتلاقی شده اند که سرانجام آن نابودی دولت مردان عربستان و حداقل مرگ سیاسی عربستان در جهان اسلام خواهد بود.

 

وی در پایان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان دنبال نفوذ در سایر کشورها نیست و ایران همیشه به دنبال دفاع از حق مظلوم در برابر ظالم است.

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=15641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.