تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5

عملکرد بانکهای خوزستان در تسهیلات اشتغالزایی مناسب نیست

  • کد خبر : 21410
  • 22 خرداد 1394 - 10:17

عصر ایذه: مدیرکل هماهنگی اموراقتصادی استانداری خوزستان گفت: بانک های استان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی عملکرد مناسبی ندارند.     […]

عصر ایذه: مدیرکل هماهنگی اموراقتصادی استانداری خوزستان گفت: بانک های استان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی عملکرد مناسبی ندارند.

 

 

 

وام ازدواج - تسهیلات بانکی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رضا قیسی پور ظهر چهارشنبه در اولین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان در سالن جلسات استانداری خوزستان اظهار کرد: روند پرداخت اعتبارات اشتغالزایی در خوزستان نسبت به سایر استان های کشور کاهشی بوده است که ناشی از عملکرد نظام بانکی است.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: در بخش کشاورزی وضعیت بهتر است به طوری که  یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به طرح های کشاورزی پرداخت شده است.

وی افزود: به بخش خدمات ۱۷ میلیارد پرداخت شده است و بخش صنعت یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان مصوب شده که تنها ۷۸ میلیارد تومان پرداخت شده است.

قیسی پور ادامه داد: کشاورزی با ۹۳درصد پرداختی، بخش صنایع با ۶ درصد و بخش خدمات با ۳۹ درصد در تسهیلات اشتغالزایی سهم داشته اند. ضمن اینکه خوزستان رتبه اول پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را از صندوق توسعه ملی داشته است.

وی عنوان کرد: از یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات، ۴۶ میلیارد تنها توسط دو بانک کشاورزی و صنعت و معدن پرداخت شده که دلیل آن دولتی بودن این بانک ها و الزامات پشت سر آنها بوده است.

 

 

 

مهر

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=21410

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.