تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
3
کنایه تلخ 2قهرمان ایذه‌ای به مسئولین در همایش تجلیل از خودشان/

ما گدا نیستیم! ما فقط قهرمانیم

  • کد خبر : 47360
  • 05 خرداد 1395 - 15:08
ما گدا نیستیم! ما فقط قهرمانیم

همایش تجلیل از قهرمانان مسابقات آسیایی او-اسپرت و فرنگی کاران حاضر در جام جهانی کشتی، با حواشی جالبی همراه بود.

به گزارش عصر ایذه، روز گذشته طی جشنی در تالار سیمرغ ایذه از مدال آوران مسابقات آسیایی او-اسپرت که از ۳۰ اردیبهشت تا ۳ خرداد به میزبانی کشورمان در اصفهان برگزارشد، تجلیل به عمل آمد.

 

بنرهایی در سطح شهر از جشن تجلیل قهرمانان مسابقات او-اسپرت و کشتی فرنگی نشان از یک جشن باشکوه برای افتخار آفرینان این دیار می‌داد اما آنچه که دیروز عصر در تالار سیمرغ رخ داد، دلیلی شد بر گلایه کردن ورزشکاران از عدم حضور مسئولین

 

اگر از بی برنامه‌گی تکراری این جشن‌ها تا عدم حضور برخی از مسئولین را در استقبال از افتخار آفرین در شهرمان بگذریم، حرفای خود ورزشکاران میتوانند بیان حقایق بسیاری باشد.

 

پیام بویری قهرمان دلیر و مردمی کشتی ایران و جهان در حالی که در اواخر برنامه بدون همراهی و نبود دیگر دوستان قهرمانش به تالار سیمرغ آمده بود، در خطابه‌ای کنایه آمیز و دلگیر به مسئولان شهرستان گفت: ما گدا نیستیم و انتظار مالی هم از مسئولین نداریم ولی انتظار داشتیم حداقل در جشن و استقبال از قهرمانان همه حضور پیداکنند تا آنها را بشناسیم!

 

در ادامه فرشته شریفی مدال آور و مربی رشته رزمی او-اسپرت هم با ذکر خاطره‌ای از دیدار قبل از اعزام و برخورد فرماندار شهرستان در مقابل خواسته ناچیز این قهرمانان گفت: قبل از اعزام بارها به سمت مسئولین رفتیم، اما هیچ نتیجه ای حاصل نشد!

شریفی با بیان اینکه این مدال آوران با فروش طلاهایشان هزینه اعزام را فراهم کردند گفت: رفتیم و با تمام ندیده شدنمان قهرمان آسیا شدیم، اگرچه همه‌ی این بی توجهی‌ها را پشت سر گذاشتیم اما بدانید که لایق این بی احترامی‌ها نبودیم !

 

به گزارش عصر ایذه، بیان مشکلات ورزشکاران در این شهرستان اگرچه دیگر به یک حقیقت تلخ مبدل شده است اما دیروز در تالار سیمرغ اعتراض قهرمان کشتی و نایب قهرمان او-اسپرت آسیا، یک تلنگر تلخ دیگر به مسئولین بود!

 

شاید باید بازهم ما زبان نقدمان را باز کنیم و بگوییم تا کی باید در مقابل این بیتوجهی مسئولین به قشر ورزشی سکوت کنیم ، شاید باید به آن مسئولی که در روز جوان از حمایت قاطعش برای شکوفایی انرژی جوانان دم میزند گفت: شما اجازه بدهید قهرمان آسیا پشت در اتاقت نماند و او را به تمسخر نگیرید ، نمیخواهید از حقش دفاع کنید !

 

شاید باید به آن مسئولی که تنها در قالب چند پیام تبریک ان هم در فضای مجازی برای قهرمان این دیار میفرستد گفت: آیا استقبال از قهرمان جهان و آسیا ارزش آن را نداشتند که حضور پیدا کنید و از اینان به شایستگی و در خور تقدیر کنید؟

شاید باید به مسئولین برگزار کننده این برنامه گفت : شایسته نبود همچون مدال‌های آویخته به گردن این قهرمانان جشن برتری گرفته شود؟

بهتر است بگوییم یا تجلیلی بگیرید در خور یا جشنی نباشد که حاشیه اش بیشتر از خود جشن سوژه باشد!!

 

در پایان این ناگفته ها شاید باید گفت: قهرمانان شهرمان به خاصیت ذات پهلوانی اشان، حتی اگر نیاز باشد مدال طلایی که برایش زحمت کشیده اند، می فروشند تا نام مردم کشور و شهرشان را سرفراز کنند.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=47360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. متاسفیم برای مسعولین

  2. .مسئولین کی اهمیت دادند که حالا بدن؟

  3. با سلام این همه از مسئولین نگوییم شاید ردیف بودجه ای برای این موضوع نداشته باشن و یا اصلا در تامین منابع مالی خودشان هم مشکل داشته باشن و شاید حتی این سایت ها رو هم مطالعه نکنن با تشکر یک همشهری

  4. با سلام از پوشش خوب جشن قهرمانان وعنوان کردن وپوشش گلایه های آنها ولی من مطمئنم در حق اون مسئول برگزار کننده کم لطفی می کنید این همه نخبه علمی هنری وغیره تو شهرستان کدوم اداره تجلیل کردبا دست خالی مراسم تجلیل واستقبال گرفتن شهامت می خواد مکه مسئولین نیومدن ربطی به مسئول برگزاری داره جشنی شاد ومتنوع ودر حد توان وامکانات شهرستان ولی می تونست بهتر هم باشه

  5. خدا وکیلی گدایی دم خونه مردم تو ایذه خیلی پولش بیشتره .تا یه قهرمان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.