تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
7

مجتمع عالی سلامت ایذه از مهرماه در رشته پرستاری آغاز به کار می‌کند

  • کد خبر : 52410
  • 19 تیر 1396 - 16:21
مجتمع عالی سلامت ایذه از مهرماه در رشته پرستاری آغاز به کار می‌کند

دکتر حسن زاده کیانی با بان اینکه ساختمان دانشسرای قدیم برای مجتمع عالی سلامت ایذه در نظر گرفته شده است، گفت: از مهرماه امسال در مقطع کارشناسی پرستاری جذب دانشجو خواهیم داشت.

به گزارش عصر ایذه، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: مجتمع عالی سلامت درمقطع کارشناسی پرستاری از مهرماه ۹۶ با پذیرش ۳۰ دانشجو در ساختمان دانشسرای قدیم برای اولین بار درشهرستان ایذه کار خود را بصورت رسمی آغاز خواهد کرد.

دکتر مازیار حسن زاده کیانی اضافه کرد: مجوز رشته های فوریت های پزشکی نیز اخذ شده است که آموزش سایر رشته های زیر گروه علوم پزشکی به تدریج در سال‌های آینده انجام می گیرد.

وی در ادامه گفت: برخورد با تفاوت قیمت و گرانی دارو در داروخانه های شهرستان وظیفه شبکه بهداشت و درمان نیست و پیگیری این موضوع به شاکی خصوصی نیاز دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه تصریح کرد: ۶۵ خانه بهداشت در حال فعالیت هستند که نزدیک به یک میلیارد تومان برای مرمت و بازسازی آنها تخصیص داده شده است.

 

دکتر حسن زاده کیانی با اشاره به بهبود وضعیت زیرساختی خانه بهداشت ها و مراکز بهداشتی در ایذه، اظهار داشت: در یک سال گذشته ۵ مرکز بهداشتی شهری برای اولین بار مجهز به مشاور تغذیه شدند و این روند ادامه دار خواهد بود.

وی عنوان کرد: مجوز کلینیک آموزش و پرورش برای خدمت‌رسانی به مردم شهرستان در نوبت های صبح و عصر گرفته شده همچنین پیگیر اخذ مجوز برای ساخت بیمارستان ۴۶ تخت خوابی تامین اجتماعی هستیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه گفت: بیمارستان شهدای ایذه فروردین امسال توسط بازرسان اعتبار بخشی درجه کیفی الف را اخذ کرد.

دکتر حسن زاده کیانی خاطرنشان کرد: فعال نبودن بسیاری از متخصص ها مانند، نوروسرجر، ENT و متخصص و جراح چشم، بدلیل کمبود تعداد تخت بیمارستان است و با ارتقاء بیمارستان و تجهیز اتاق عمل، فعال شدن بخش آنژیوگرافی و جراحی مغز و اعصاب دور از ذهن نیست.

وی در پایان از اضافه شدن ۳دستگاه آمبولانس به ناوگان حمل و نقل فوریت های پزشکی ایذه در ماه آینده خبر داد.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=52410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.