تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
7

محدودیت‌های ترافیکی ایام عید در جاده‌های منتهی به ایذه

  • کد خبر : 51078
  • 20 اسفند 1395 - 16:26
محدودیت‌های ترافیکی ایام عید در جاده‌های منتهی به ایذه

با آغاز طرح سفرهای نوروزی که از ۲۵ اسفندماه امسال آغاز می‌شود و تا ۱۴ فروردین سال ۹۶ ادامه دارد، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای پرتردد کشور و همچنین شهرستان ایذه اعمال می‌شود.

به گزارش عصر ایذه، با توجه به افزایش سفر‌ها و حجم فزاینده تردد خودرو در جاده‌ها در ایام تعطیلات نوروز، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با همکاری پلیس راهور، به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ضریب ایمنی، طرح ترافیکی جاده‌ها و محدودیت‌‌ و ممنوعیت‌های عبور و مرور را از تاریخ ۹۵/۱۲/۲۵ تا ۹۶/۱/۱۴ ‌در جاده‌‌های پرتردد کشور اعمال می‌کنند.

‌در این راستا عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در همه آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها و محورهایی که ضرورت ایجاب کند، ممنوع ‌است.

در همه محورهای برون‌شهری که در ایام مذکور ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود،، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یک‌طرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

‌تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در تاریخ ۹۶/۰۱/۱۳ در همه محورهای برون‌شهری کشور ممنوع است.

 

محدودیت‌های ترافیکی محور ایذه-شهرکرد

‌تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۰۸:۰۰ الی ساعت ۲۴:۰۰ تاریخ‌های ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اسفند ‌و همچنین تاریخ‌های ۱۲ و ۹۶/۱/۱۴ در محورهای فوق ممنوع ‌است.

تردد اتوبوس‌های کاروان راهیان نور از تاریخ ۹۵/۱۲/۲۸ تا پایان تاریخ ۹۶/۰۱/۱۴ در محورهای فوق ممنوع است و مسیر اهواز-اندیمشک-خرم آباد-الیگودرز-اصفهان-شهرکرد به‌عنوان مسیر جایگزین تعیین می‌شود.

 

* محدودیت‌های ترافیکی محور گچساران-بهبهان-رامهرمز

‌تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۰۸:۰۰ الی ساعت ۲۴:۰۰ تاریخ‌های ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اسفند ۹۵ و ‌همچنین تاریخ ۹۶/۱/۱۲ در محورهای فوق ممنوع ‌است.

 

* محدودیت ترافیکی خودروهای ترانزیت حامل مواد سوختی

‌ورود و تردد‌ خودروهای ترانزیت مواد سوختی در داخل کشور از ساعت ۰۷:۰۰ روز پنجشنبه تاریخ ۹۵/۱۲/۲۶ تا ساعت ۰۷:۰۰ روز یکشنبه تاریخ ۹۶/۰۱/۰۶ و همچنین از ساعت ۰۷:۰۰ تاریخ ۹۶/۰۱/۱۱ الی ساعت ۲۴:۰۰ تاریخ ۹۶/۱/۱۴ ممنوع است؛ خودروهای مذکور در سایر ایام محدوده زمانی نوروز سال ۱۳۹۶ فقط در ساعات روز مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل‌های ایمن بین راهی خواهند بود.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=51078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.