تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
4

مراسم تجلیل از هنرمندان تعزیه ایذه+تصاویر

  • کد خبر : 3031
  • 12 دی 1393 - 19:59
مراسم تجلیل از هنرمندان تعزیه ایذه+تصاویر

عصر ایذه: مراسم تجلیل از هنرمندان و پیشکسوتان تعزیه شهرستان ایذه، عصر امروز در تالار سیمرغ با حضور رئیس اداره […]

عصر ایذه: مراسم تجلیل از هنرمندان و پیشکسوتان تعزیه شهرستان ایذه، عصر امروز در تالار سیمرغ با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایذه، پیشکسوتان ، هنرمندان و علاقمندان تئاتر شهرستان، به همت انجمن نمایش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه برگزار شد.

.

SAM_2384    .   SAM_2386

.

altAjYhSCUO6UyMZqJbu5RaIvPMp0u_NFeyC6Q4r7j5pbIH

.

ایرج میرعلائی دبیر انجمن نمایش ایذه در گفت و گو با خبرنگار عصر ایذه اظهار داشت؛ هدف از برگزاری این همایش علاوه بر تقدیر از پیشکسوتان، تشکری از هنرمندان حاضر در عرصه تعزیه این شهرستان بود. ایشان همچنین گلایه ای از مسئولین شهرستان نموده و عنوان کردند که بی میل و رغبتی مسئولین به هنر نمایش باعث دیده نشدن هنرمندان گردیده و این همایش میتوانست چالش های موجود را بیان کند تا مسئولین با نگاهی متفاوت تر این عرصه فرهنگی هنری را دنبال کنند.

رضا صیدالی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه در خلال این برنامه در گفت و گو با خبرنگار عصر ایذه در رابطه با این مراسم عنوان کرد: برای اولین بار در ایذه هنرمندان و پیشکسوتان عرصه تعزیه را گرد هم آوردیم تا هم تجلیلی از این عزیزان صورت گیرد و هم این موضوع باعث دلگرمی آنان گردد، تا با روحیه و شوق بیشتری به استقبال برنامه های پیش رو بروند.

.

SAM_2383

.

آقای صیدالی در همین راستا تأکید کردند که اینگونه مراسمات باعث همبستگی و همدلی بیشتر این عزیزان میگردد و هم منجر به جذب علاقمندان بیشتری در این عرصه خواهد شد.

در پایان نیز اظهار داشتند که این اداره برنامه هایی را در طی سال جاری خواهد داشت، از جمله جشنواره تئاتر امید که در اسفند ماه سال جاری در شهرستان برگزار میگردد و برنامه های دیگری که متعاقباً اعلام می شود.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=3031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.