تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

مراسم تودیع و معارفه بخشدار دهدز برگزار شد + تصاویر

  • کد خبر : 33739
  • 29 تیر 1394 - 3:17
مراسم تودیع و معارفه بخشدار دهدز برگزار شد + تصاویر

عصر ایذه: مراسم تودیع و معارفه بخشدار دهدز دیروز باحضور جهانگیری سرپرست اداره کل سیاسی استانداری خوزستان، فرماندار و شهردار […]

عصر ایذه: مراسم تودیع و معارفه بخشدار دهدز دیروز باحضور جهانگیری سرپرست اداره کل سیاسی استانداری خوزستان، فرماندار و شهردار شهرستان ایذه و جمعی ازمسئولین ادارات دهدز در سالن جلسات بخشداری دهدزبرگزارشد.

 

 

photo_2015-05-27_17-27-50

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر ایذه در این مراسم حجت اله خسروی مال امیری به عنوان بخشدار جدید شهر دهدز انتصاب و همچنین از زحمات جمشید بندری قدردانی شد.

در ابتدای جلسه جمشید بندری بخشدار سابق دهدز، گزارشی از اقدامات انجام شده توسط بخشداری درطول دوران سرپرستی خود ارائه داد و از همکاری و زحمات مسئولین شهر تقدیر و تشکر کرد.

سپس علیخانی پور فرماندار ایذه ضمن تشکر از زحمات بندری در طول چند سال تصدی بخشداری دهدز در خصوص تکریم ارباب رجوع اظهار کرد: باید به اصول اداری  و انجام وظایف محوله پایبند بوده و با جدیت در راستای رفع مشکلات مردم گام برداریم.

فرماندار ایذه خطاب به بخشدار جدید گفت: باید موانع کاری منطقه بررسی شود و در انجام امور خصوصاً بحث انتخابات هوشیار باشید.

در ادامه حجت اله خسروی بخشدار جدید برخی از پتانسیل های منطقه دهدز را شرح داد و افزود: ازمسئولین می‌خواهم که در کنار یکدیگر، باهمدلی و همزبانی در جهت زدودن گرد محرومیت و رفع مشکلات منطقه تلاش کنند.

در پایان جلسه از زحمات جمشید بندری بخشدار سابق دهدز تقدیر شد و حکم بخشداری دهدز به خسروی تحویل داده شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=33739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. از جناب آقای بندری بخاطر زحمات چند ساله تشکر می گردد. واقعاً صادقانه کار کرد و اهل دروغ و ریا نبود.
    اونایی که مثل من از نزدیک ارتباط داشتن میدیدن که همیشه پیگیر مسائل و مشکلات منطقه بودند. خوب خیلی از چیزها دست بخشدار نیست، همت و پیگیری فرماندار و نماینده رو می طلبه.

  2. پیشنهاد میشه یه نظرسنجی در خصوص عملکرد بخشداری دهدز تو سایت انجام بشه

  3. انتصاب فرزند شایسته ای از دهدز که از جامعه فرهنگیان دلسوز وباسواد میباشد مایه مسرت وشادمانی همه مردم این دیار است.عرض تبریک دارم به اقای خسروی.انشالله که بتوانند دهدز را به جایگاه اصلی خود برسانند

  4. عملکرد آقای بندری از طریق سازمان بازرسی در حال پیگیری هست….!!!

  5. انتخاب شایسته دوست و همکار گرامی جناب آقای خسروی را تبریک عرض نموده و برای ایشان توفیق در خدمت به منطقه دهدز را آرزومندیم.

  6. آقای حجت الله خسروی مال امیری، انتصاب شایسته شما را به عنوان بخشدار شهر دهدز تبریک عرض میکنم، ضمن آرزوی موفقیت برای شما؛امیداست که درراه زدودن گرد از چهره دهدز گام بردارید؛ از زحمات جمشید بندری در طی چندساله دوره سرپرستی ایشان تشکروقدردانی میکنم.

  7. آقای حجت الله خسروی مال امیری، انتصاب شایسته شما را به عنوان بخشدار شهر دهدز تبریک عرض میکنم، ضمن آرزوی موفقیت برای شما؛امیداست که درراه زدودن گردمحرومیت از چهره دهدز گام بردارید؛ از زحمات جمشید بندری در طی چندساله دوره سرپرستی ایشان تشکروقدردانی میکنم.

  8. همکارگرامی/آقای حجت اله خسروی انتصاب جنابعالی موجب مسرت فرزندان دهدزگردیده ضمن تبریک آرزوی توفیق برای جنابعالی وپیشرفت همه جانبه برای منطقه راازایزدمنان آرزومندم

  9. دایی عزیزم جناب آقای حجت اله خسروی انتخاب شما را به عنوان بخشدار دهدز تبریک عرض میکنم.ضمن آرزوی موفقیت

  10. سلام تبریک میگدیم خدمت آقای خسروی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.